Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 190909

13-10-2009 11:32:33
Via deze weg wil ik van het forum gebruik maken om de mensen die onze dag onvergetelijk hebben gemaakt te bedanken.

Op 19 september zijn wij getrouwd, een schitterende dag met ongelooflijk mooi weer en alles is perfect verlopen; een klein overzichtje:

Na een verbazingwekkende goede nachtrust moest ik om 7u bij de kapper zijn, de krulspelden waren de dag voordien ingerold (pijnlijk slapen). Bij de kapper werd ook mijn make-up verzorgd en om halfnegen was ik klaar. Ik had een halfopgestoken kapsel met krullen en het was echt perfect, ook de make-up kon niet beter en heeft een hele dag goed gehouden, bedankt Alain's haargallerij in Ninove.

Thuisgekomen stond mijn ventje al klaar, hij zag er super uit, hij is dan om mijn trouwboeket gereden terwijl ik mijn kleed aandeed. Vanaf halftien kwam al het volk toe en we hebben gezellig champagne gedronken totdat we naar het gemeentehuis moesten vertrekken.

We reden rond met een oldtimer bus van the-london-ceremony-bus uit Kapellen (ook onze ceremoniemeester hebben wij hier geboekt) en het was ongelooflijke sfeer in de prachtige bus en ook Wendy (onze ceremoniemeester) heeft een superjob gedaan, we waren ontzettend blij dat zij erbij was om alles in goede banen te leiden. Bedankt!

Na het gemeentehuis hebben we een korte fotoshoot gedaan met de familie en daarna op naar de kerk. Er was ontzettend veel volk in de kerk en iedereen stond te wuiven en juichen toen we toekwamen, echt een supergevoel. De viering hadden we volledig zelf mogen inkleden van de pastoor met eigen muziekkeuze en teksten en iedereen vond het een ongelooflijk mooie viering, toch ook wel dankzij de pastoor die ons zoveel vrijheid heeft gegeven.
Vrienden van ons hebben live muziek verzorgd (U2-one, Coldplay-Yellow, Elbow-A day like this), echt kippenvelmomenten die veel mensen ontroerd hebben.

Na de kerk en de kilo's rijst is de familie gaan brunchen en zijn wij met de getuigen op fotoshoot gegaan. Onze fotograaf (Yves Nevens, Denderleeuw) heeft ons op alle momenten een relax gevoel kunnen geven. Hij had ook onze uitnodigingen ontworpen (die magnifiek waren) en heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen. We zijn naar Gent geweest en hebben daar 2,5u in het stad rondgelopen en foto's gemaakt van wat op dat moment een mooie achtergrond leek, echt het leukste deel van de dag. Tegen de avondfeest had hij ook 2 kaders voorzien met de foto's van die dag voor onze ouders en 300 bedankingskaartjes. Super!

De feest ging door in Salons Carlton te Aalst, alles is heel professioneel verlopen, receptie buiten met lekkere hapjes en voldoende drank. Het eten was subliem en ook het dessertenbuffet was fenomenaal. Dan hebben we tot in de vroege uurtjes gedanst en ambiance gemaakt met DJ Bart van Partysound, ook hier alleen maar positieve commentaar.

Verder hadden we op onze avondfeest een praatpaal voorzien en de gasten hebben zich hiermee supergeamuseerd. We wachten nog op het resultaat maar van de fragmenten die ik gezien heb weet ik zeker dat ze hilarisch zullen zijn.

Ook bedankt voor dit forum, het heeft toch serieus geholpen in onze zoektocht en organisatie van de voor ons perfecte trouwfeest, het was een grote hulp.

Elke en Joram

Elke
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1065

Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 12:48:14

hallo Elke,

Een héél leuk verslagje! Zo te lezen was het een prachtige dag.
Geniet er nog van en ik wens jullie nog veel geluk samen.

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik14-10-2009 8:51:05

Proficiat!!! Hoe je het beschrijft klonk het een onvergetelijke dag!
Wij hebben ook Yves Nevens als fotograaf genomen, ben blij te horen dat je er tevreden van was!
groetjes
Ilse
10-04-2010

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik14-10-2009 9:02:42

Proficiat!
Leuk te horen dat jullie dag perfect is verlopen. Geniet nog verder na van jullie huwelijk en veel geluk samen in jullie verdere leven!
Caroline en Wim (12/09/09)

Elke
19-9-2009
 Meld misbruik14-10-2009 9:35:29

@ Ilse

Ja alleen maar positief over Yves op alle mogelijke vlakken. Hij heeft zowel onze uitnodigingen verzorgd als de dag zelf (ook drukken van misboekjes en menu's is via hem gegaan zodat we hetzelfde papier hadden van de uitnodigingen) en alles is zeer professioneel en correct verlopen. Geen enkele moeite is hem teveel. Jullie zullen het echt niet beklagen.

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik14-10-2009 10:35:19

Wow !

Duidelijk een droomdag waar jullie ontzettend van genoten hebt! Blij dat je er zo van genoten hebt en dat alles in goede banen is gelopen.

Nog veel geluk samen in het getrouwde leven en inderdaad, met dit forum wordt je echt geholpen langs alle kanten!

Groetjes en geniet nog van de komende weken :-)
Deborah - 17/7/10

Filip
19-9-2009
 Meld misbruik17-10-2009 17:38:50

Hallo Elke en Joram,

gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wij zijn op dezelfde dag als jullie getrouwd. Onze dag was ook perfect!

Groetjes,

Filip & Sarina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...