Terug naar overzicht
Wij hebben al lovesong van The Cure, Van nu af aan van Bart Peeters en Somebody van Depeche Mode op ons lijstje staan.
Hey Ibe , Even een andere vraag dan wat er hier normaal moet gepost worden maar welke dj hadden jullie geboekt voor je feest?Is moeilijk te kiezen vind ik , moet zeker een spetterend feest worden! (dj maakt of kraakt je feest he)Groetjes Dorien
Hoi,Wij hadden :intrede Conquest of paradiselife is beautiful that way (uit film la vita e bella)hijo de la lunasimply the best (tina turner)kissing van bliss (themesong uit film sex and the city)built to last van meleeyour love is my love van xihtney houstonuittrede : chariots of fireallemaal live gebracht door duo allegro (dso music)kissing en built to last hebben we zelf gevraagd, alle andere komen uit hun repertorium, te vinden vie de site van dso music.Wij waren super tevreden en vele mensen hebben ons gevraagd waar we de zangeres gevonden hadden, dus zeker een aanrader !!!groetjes
Beste Ibe,al eens "Alelujah" gehoord van Il Divo ? Groetjes
No ordinay love van Sade vind ik ook wel passen...
hey!Wij hebben "heb ik ooit gezegd - clouseau" genomen. groetjes,
@Dorien: wij hebben DJ Different uit Herent. Heb hem zelf nog niet gezien maar heeft de trouw van vrienden gedraaid en dat was schijnt schitterend (we kenden mekaar toen nog niet vandaar dat ik hem nog niet bezig gezien heb). We hadden eigenlijk 2 DJ's op het oog die normaal in ons favo danscafé draaien maar de ene was echt gigantisch duur en de andere kon helaas niet.
We hebben ondertussen Wire to Wire van Razorlight aan het lijstje toegevoegd...nu dus nog een intredelied voor mij en de papa pffff moeilijk moeilijk