Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes tijdens ceremonie

13-10-2009 11:47:02
Hello medebruidjes,

Nog 221 dagen op onze teller maar toch begint de tijd te dringen om onze muziek tijdens de misviering te kiezen.

We hebben een zanger en zangeres die live komen zingen, begeleidt op akouestische gitaar en synthesizer. Alle liedjes gaan dus wel iets anders klinken dan het origineel :-) We hebben nogal een uiteenlopende smaak van muziek van rock tot r&b. We hebben al een aantal liedjes gevonden maar zoeken nog een intredelied en 1 ander. Ik wil niks instrumentaals en ook niets te voor de hand liggend (veel trouwertjes gehad laatste jaren dus Shania Twain, Marco en Zitan, Kelly Clarkson zijn al de revue gepasseerd). Het mag dus best alternatief zijn en niet superbekend. Wat we tot nu toe hebben:

Because of You van NeYO (maar dus trage acoustische versie)
Halo van Beyonce
Use Somebody van Kings of Leon
When you tell me that you love me van Westlife en Dianna Ross
I will be van Leona lewis
With you van Chris Brown

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 334

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik13-10-2009 11:54:17

Wij hebben al lovesong van The Cure, Van nu af aan van Bart Peeters en Somebody van Depeche Mode op ons lijstje staan.

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik13-10-2009 12:17:32

Hey Ibe ,

Even een andere vraag dan wat er hier normaal moet gepost worden maar welke dj hadden jullie geboekt voor je feest?
Is moeilijk te kiezen vind ik , moet zeker een spetterend feest worden! (dj maakt of kraakt je feest he)

Groetjes Dorien

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-10-2009 12:27:04

Hoi,

Wij hadden :
intrede Conquest of paradise
life is beautiful that way (uit film la vita e bella)
hijo de la luna
simply the best (tina turner)
kissing van bliss (themesong uit film sex and the city)
built to last van melee
your love is my love van xihtney houston
uittrede : chariots of fire

allemaal live gebracht door duo allegro (dso music)

kissing en built to last hebben we zelf gevraagd, alle andere komen uit hun repertorium, te vinden vie de site van dso music.
Wij waren super tevreden en vele mensen hebben ons gevraagd waar we de zangeres gevonden hadden, dus zeker een aanrader !!!

groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik13-10-2009 12:39:07

Beste Ibe,
al eens "Alelujah" gehoord van Il Divo ?

Groetjes

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik13-10-2009 12:42:34

No ordinay love van Sade vind ik ook wel passen...

joke
1-8-2009
 Meld misbruik13-10-2009 13:21:05

hey!

Wij hebben "heb ik ooit gezegd - clouseau" genomen.
groetjes,

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 17:25:37

@Dorien: wij hebben DJ Different uit Herent. Heb hem zelf nog niet gezien maar heeft de trouw van vrienden gedraaid en dat was schijnt schitterend (we kenden mekaar toen nog niet vandaar dat ik hem nog niet bezig gezien heb). We hadden eigenlijk 2 DJ's op het oog die normaal in ons favo danscafé draaien maar de ene was echt gigantisch duur en de andere kon helaas niet.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 22:20:26

We hebben ondertussen Wire to Wire van Razorlight aan het lijstje toegevoegd...nu dus nog een intredelied voor mij en de papa pffff moeilijk moeilijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...