Terug naar overzicht
Dag Natasja, Naar een trouwfeest ben ik er nog nooit geweest, wel ooit van oud op nieuw gaan vieren. Het eten was lekker, alleen de bediening verliep vrij hectisch.Groetjes, Kathleen14/05/2010
Wij zijn er onlangs nog geweest voor een trouwfeest, en waren eigenlijk blij dat we die zaal niet gekozen hadden...Niet alleen was de zaal niet helemaal onze stijl, nogal donker en weinig buitenlicht, maar de bediening aan het broodjesbuffet was niet altijd even professioneel vonden wij... Aan de ene kant smeerden ze de broodjes waardoor de wachtrij al snel gigantisch was, aan de andere kant mocht je zelf nemen, leek mij dat het niet echt goed was afgesproken. Ook het water op onze tafel werd vaak niet consequent bijgevuld...Ik denk wel dat het een feestzaal is waar veel kan, maar onze persoonlijke smaak was het niet. De prijs-kwaliteit is zeker niet ondermaats voor een zaal in het Antwerpse, maar ook niet super...
ej bedankt al voor de reacties.idd de zaal zag er donker uit en weinig daglicht... zal nog is verder kijken
Hey Natasja,Als je dan toch in Lier aan het kijken bent : informeer dan even bij het Hof van Nazareth en het hof van Beatrijs.Wij trouwen volgend jaar 1 mei in het hog van Nazareth.Mooie zaal en vriendelijke mensen + fantastisch eten.Succes TINA
@ tinaben naar hun site gaan zien van hof van beatrijs. maar is dat niet veel duurder?
Hof van Beatrijs is inderdaad een pak duurder dan Hof van Aragon... Wij zijn naar Hof van Aragon gaan kijken nadat Huis van Dijck besloot om Hof van Wayenborch te verkopen. Zij verzorgen daar nl het eten (ofzoiets) en de prijzen zijn dan ook hetzelfde! Misschien kan je eens op hun website kijken, ze hebben ook een zaal in Mechelen, maar die was nogal bombastisch naar onze smaak. www.huisvandijck.be
Ga eens kijken naar de feestzaal van Zuid-West te lier!!! wij deden hier ons trouwfeest en wij waren hééél tevreden!!je kan de zaal al bekijken op:www.vanbelgie.be provincie antwerpen.Groetjes,Patricia