Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen

  13-10-2009 15:02:34
Dag bruidjes!

Ik ben enorm aan het twijfelen over welk soort schoenen ik zou aantrekken op m'n trouw: hoge hakken of lage?
Ik heb al gedacht aan hoge maar met een dikke zool (zo'n 3 cm). Een trouwjurk komt toch altijd mooier uit als je groter bent, niet? Ik ben alleen bang dat ik pijn ga hebben!!!
Zou je ook al je schoenen moeten hebben tegen de eerste pas? Best wel zeker? Ze spelden dan immers de jurk in...
Waar hebben jullie je trouwschoenen gekocht en hoeveel kostten die?

Groetjes!!

Laura

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1334


annelies
9-5-2009
 Meld misbruik13-10-2009 16:12:15

Hallo,

Ja dat hangt een beetje af van je kleedje en hoe groot je bent. Ik heb schoenen genomen met een klein hakje omdat ik anders groter was dan mijn echtgenoot en dat vond ik niet zo mooi. Maar ik had wel andere schoenen mee voor 's avonds, beige die ik staan had. Maar heb ze niet nodig gehad, ik had immers heel makkelijk schoenen.

Groetjes Annelies.



Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik13-10-2009 16:28:08

Als je de hele dag gemakkelijk wil zijn, neem je best lage hakken.

Mijn bruidsschoenen komen van: perfectdress.nl

Groetjes Lindsay



Noortje
17-7-2010
 Meld misbruik13-10-2009 16:58:10

Hallow,

mijn schoenen zijn van 'think' zitten SUPER gemakkelijk en geen enkele last van pijnlijke schoenen. Je loopt ook best je schoenen goed in alvoorens de 'grote' dag :)
groeties!!



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 17:56:24

als je niet gewoon bent om op hoge hakken te lopen, doe het dan ook die dag best niet. Die dag moet je veel van hier naar daar, rechtstaan,zitten, opzij schuifelen...dat is veel vermoeiender dan bvb een hele dag recht te staan op hakken. Om dan nog maar te zwijgen van het dansfeest! Zo een doorlopende zool ga je niet makkelijk vinden in trouwschoenen vrees ik. Maar wat voor de ene een hoge hak is, is voor de andere laag en omgekeerd.



joke
1-8-2009
 Meld misbruik14-10-2009 13:22:29

hey!

Ik vind een hogere hak ook eleganter, maar als ik dan moet kiezen tussen een lage hak en geen pijn of een hoge hak en daar onelegant liggen strompelen of vanaf het dansen op blote voeten dan kies ik toch voor lage hakken!! je staat uiteindelijk zowat een hele dag op die schoenen! Ik heb geen ogenblik spijt gehad van mijn keuze. het waren mooie schoenen en ik heb mij een hele avond kunnen uitleven op de dansvloer zonder pijnlijke voeten!
groetjes



joke
1-8-2009
 Meld misbruik14-10-2009 13:23:31

oeps vergeten antwoorden op deel vraag :
- ja, je hebt je schoenen nodig op de eerste pas, idd om de jurk juist te kunnen afspelden
- ik heb de mijne gekocht bij van loock. bij tsjari in breda heb je een ruime keuze aan schoenen met alle maten hakken



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-10-2009 15:56:04

Ik had hakjes van +/- 3 cm. Niet heel hoog, maar toch iets. Ik had platte schoentjes voor 's avonds (maar heb deze pas om 3u 's morgens aangetrokken). Je moet je schoenen en lingerie meebrengen naar je eerste pas.
Ik heb mijn bruidsschoenen gehaald bij Van Moerhaut (of zoiets) in Dendermonde (€150) en die platte kwamen gewoon van de Liddl (€9,99)! Hihi!

Groetjes,

Véro



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik7-11-2009 22:29:31

De mijne hebben een hak van 6 cm, ik ben het wel gewoon om altijd halkjes aan te hebben. Voor 's nachts zou ik eventueel nog graag witte ballerina's meenemen, maar die heb ik nog niet!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...