Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester

13-10-2009 16:19:54
kennen sommigen onder jullie een goede ceremoniemeester regio oostvl.?
het vervoer hebben wij zelf geregeld maar mijn mama zou er graag ene bij hebben. Hebben dinsdag een afspraak met joris temmerman...ben heel benieuwd..heb wel al gelezen hier dat je zijn vervoer moet kiezen dus tja...vrees voor de zaak..

grts anna

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 509

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 16:28:45

Hey,

wij hebben ceremoniemeester Dirk Van de Weghe. We zagen hem reeds bezig bij een goed bevriend koppel hun trouw. En die waren zeer tevreden over hem. Tot nu toe is alles ook al goed verlopen en hebben we het volste vertrouwen in hem!

Groetjes,
Evi

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik13-10-2009 16:30:15

vanwaar is hij en heb je eventueel zijn nummer of website?
is hij iets of wat prijselijk?

alvast bedzant!

natasha
23-7-2010
 Meld misbruik13-10-2009 21:04:47

mijn nicht had ceremonie johan uit adegem. super toffe vent en zeer professioneel. wij zelf nemen er geen want vinden dit niet nodig enkel voor de wet.

groetjes

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 21:43:40

Hij is van Waarschoot zijn telefoonnummer is 09 377 67 70 en zijn emailadres : d.vandeweghe@telenet.be
Wij zullen ongeveer iets rond de 300 euro betalen. Het is ook afhankelijk van hoeveel uur je beroep op hem doet enzovoort. Dus misschien dat je hem best gewoon eens belt hiervoor!

Veel geluk
groetjes,
Evi

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik14-10-2009 10:36:12

Hallo,

Wij hadden een zeer goede ceremoniemeester. Hij woont in Aalst. Wanneer je zijn email adres wenst kan je me altijd mailen.
vanherzeele@hotmail.com
groeten, Annelies.

monica
22-5-2010
 Meld misbruik14-10-2009 13:11:38

wij zijn gisteren gaan kijken naar het wagenpark van Luc Pauwels Projects. Meteen ook gevraagd naar de diensten van de ceremoniemeester en leek me relatief goedkoop (125€) voor 3u. Heb er wel nog geen ervaring mee, maar twas wel al een super onthaal. Iemand ervaring met Luc Pauwels Projects?
Anderzijds wou ik ook graag joris temmerman, maa rheb wat schrik omdat hij al weken niet reageert op een offerte en mail...beetje slechte indruk daardoor natuurlijk..misschien te wjiten ah feit dat hij t druk heeft, maar dan nog..dit kan niet vind ik

Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik14-10-2009 21:40:07

@ monica,

wij zijn vorige week ook naar Luc pauwels geweest en werden ook super onthaald! Eigenlijk hadden we niet veel nodig om te beslissen.
Zondag gemaild naar hen dat we de auto's daar gingen nemen, dinsdag reeds alles in de bus.
Wij nemen daar een ceremoniemeester en die heeft ook op dinsdag reeds gebeld om een afspraak te maken.
Dat vind ik echt service!

Dus ik denk dat je daar als klant heel goed bent! Er zijn trouwens enkel maar positeve ervaringen op het forum bij hen.

Nemen jullie daar ook een auto?

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...