Terug naar overzicht
Hoi,Ik weet iemand die uw trouwkledij kan maken.Ze heeft al 2x mijn trouwkleed gemaakt.Ze woont wel in wilrijk.Als je meer wil weten kan je me altijd mailen.Suzukibabe@telenet.beGrHeidi
Hey,Bij bruidskledij Steven in Torhout maken ze zelf kledij. Ik heb geen idee of ze het goed doen of niet, maar mijn mama denk er eventueel ook aan daar te gaan. Bij het passen van een bruidskleed, had de kleermaakster wel veel interessante tips.Veel succes!Tine
Hallo, ik heb al veel goeds gehoord over November Styling. Heeft ook een website. zij maakt kleding voor zowel bruid als suite of gala. Ik heb een een prijs gevraagd voor een bruidskleed en dat was rond de 750 euro. Omdat ik lees dat het voor je moeder is (en dus suite) zal het wss goedkoper zijn, afhankelijk van de stof die je kiest.Ik denk wel dat zij van Limburg is, dus misschien wel ver, maar ik dacht dat zij de eerste keer vrijblijvend bij je thuis komt. Je kan altijd eens horen hé.
Ken je Stoffen Capriss in Torhout? Daar kan je de stoffen kiezen en volledig op maat laten maken.Mijn zus heeft haar kleed daar laten maken en het was super!www.stoffencapriss.be
hallobij Mia Monta in Zottegem kan je suitekledij en trouwjurken op maat laten maken.groetjes Heidi
hallo , ik ben een zelfstandig meester kleermaakster bij mij kun je altijd terecht mijn website is www.nancyclaus.be ik geef ook naailes in de streek van menen misschiens kun je het zelf wel maken!!!!! gr nancy