Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie

13-10-2009 19:07:47
hallo iedereen
ben al zo stilletjes bezig met dedecoratie van de zaal.
ik ben op zoek naar nep rose en witte rozen
ik heb als kleur wit en roos gekozen als thema vandaar.
ons feest gaat door in een parochiezaal waardoor ik de dag ervoor de zaal ga decoreren.
vandaar werken met nep rozen.dan ben ik gerust dat het in de staat blijft zoals we ze gezet hebben.
nu was mijn vraag of iemand adresjes heeft of een site.
kent er ook iemand een winkel in limburg of vlaams brabant die goedkope stoffen verkoopt ( ben van geetbets)
mercikes
groetjes tania

tania

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 825

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik14-10-2009 7:26:57

Misschien kan je hier eens kijken: http://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-decoratie-huwelij...

Echte bloemen staan er niet op (op het eerste zicht, misschien vind je wel iets als je even verder zoekt op deze site), maar er staan wel witte en roze bloemblaadjes om waar je mee kan versieren!

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik14-10-2009 7:28:51

Ik keek nog even verder en vond ook nog dit:
http://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-decoratie-huwelij...

:)

Groetjes

Sarah

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik14-10-2009 9:34:39

Voor stof zou ik zeker eens naar de markt gaan! Voor decoratie en stof kan je naar het schijnt ook veel vinden in de Rue de Brabant in Brussel.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik14-10-2009 9:35:45

nog vergeten: op de "turkenmarkt" in Heusden-Zolder staat er altijd ene met nepbloemen voor belachelijk lage prijzen!

tania

Meld misbruik14-10-2009 20:26:09

hey
mercikes voorde sneel antwoorden
ik zal eens gaan kijken
nog tips zijn altijd welkom
toch al bedankt :)

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik14-10-2009 20:27:36

Hey Tania,
Nepbloemen kan je onder andere bij de Gifi kopen of als je weleens in Nederland gaat winkelen: bij de Xenos hebben ze er geloof ik ook.
De goedkoopste stoffen hebben ze meestal op vreemdelingenmarkten (als je dan toch van Limburg bent: in Heusden-Zolder is het 2x per maand vreemdelingenmarkt), maar bij de Gifi hebben ze ook veel stof, bijv. baalkatoen voor €4 per meter als ik me niet vergis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...