Terug naar overzicht
Tof! Hoop dat ik ook zo rap zal kunne beslissen. Het probleem is dat ik echt verliefd ben op een kleedje uit de collectie 2005. Ik hoop dat ze dat nog gaan hebben zodat ik dat eens kan passen. Want anders ga ik constant denken, dat kleedje zou nog beter geweest zijn...Maar in ieder geval gefeliciteerd bij je keuze!Vicky
Das tof Ann, bij mij was het ook snel beslist.Vicky: als je een kleedje van 2005 wil, kan ik je aanraden zo snel mogelijk te gaan passen. Ik heb ook nog een ensemble uit de collectie van 2005 van Linea Raffaelli. De nieuwe collecties zijn totaal anders, daar vond ik mijn smaak totaal niet tussen. In de winkel zeiden ze dat ze dat kleedje dan direct moesten bestellen, omdat ze niet wisten tot wanneer het nog verkrijgbaar zou zijn. Het kan altijd dat Linea Raffaelli opeens beslist enkel nog de nieuwe collectie aan te bieden. Dus: passen is de boodschap.
Vicky,Daar moet je geen schrik van hebben, ze zullen dat met veel plezier voor jou op maat maken, ze zijn ervoor gekend!Ik ga daar ook zéker kijken voor mijn kleedje, vermits ik alleen maar heel positieve commentaren hoor.No worries!Sofie7/07/2007
Ik heb volgende week ook een afspraak daar...... ben super-benieuwd....