Terug naar overzicht
In Limburg (Heusden-Zolder) kan ik ten zeerste Aselin, Sposa en de winkel er rechttegenover (naam ontsnapt me even) aanraden. Ze liggen allemaal op enkele meters van elkaar in de Koolmijnlaan.
Hallo, Je kan natuurlijk voor echte suitekledij gaan, maar ik vind dit nogal duur. Ik weet niet van waar je bent maar bij bobo in tremelo hebben ze altijd leuke cocktail -en galakleedjes aan democratische prijzen en sommige zelfs in verschillende kleurtjes. En ze zijn meestal wel voor een groot deel in dezelfde stijl. Zo hoeven ze niet allemaal hetzelfde aan, maar passen ze toch bij elkaar. Ik heb er vorig jaar een cocktailkleedje gekocht voor 75 euro.
Hela,Zit in het zelfde schuitje. Mijn 2 bruidsmeidjes zijn 16 en 18 jaar. Ik ben al even gaan kijken bij Anne-Sophie in Brasschaat. Daar hebben ze een heel grote keus aan leuke kleedjes aan zeer aanvaardbare prijzen.Veel succesTINA1.5.10
Hallo,Onze bruidsmeisjes werden gekleed door doets en doets uit Gent. Zeer mooie kledij.Groeten, Annelies.
Hangt er vanaf wanneer je trouwt, maar als het voor volgend jaar is, zou ik nog even wachten. Je vindt tijdens de feestperiode hele mooie, niet dure kleedjes in de grote winkelketens als Zara, P&C, ... Zeker als ze hetzelfde willen/moeten dragen, is dit een goed alternatief.
ik heb bij p&c hele mooie, betaalbare kleedjes gezien