Terug naar overzicht
Hoi,Wij werken samen met de dj die voorgesteld werd door onze feestzaal. Hij gaat er gewoon voor zorgen dat er achtergrondmuziek is tijdens de receptie, niet te luid maar toch 'iets'. Er gaat toch sowieso al veel rumoer zijn van alle mensen die aan het praten zijn, jij moet de gasten ontvangen,... Ik denk persoonlijk niet dat nog extra entertainment nodig zal zijn tijdens de receptie.groetjesWendy 07/08/2010
De DJ is dan meestal al aanwezig en over het algemeen zorgt die voor achtergrondmuziek tijdens receptie en diner. Als dat niet het geval is gebeurt dat van de zaal uit. Je kan natuurlijk ook altijd zelf een cd met rustige muziek meenemen.Andere mogelijkheden zijn een band of pianist of... maar dat kost natuurlijk weer geld en bovendien denk ik inderdaad dat er tijdens de receptie zoveel rumoer gaat zijn dat je daar niet veel van merkt, tijdens het eten zou mij dat persoonlijk zelfs storen.
Ik speelde op voorhand wel met de idee om een pianist te vragen, maar uiteindelijk was het goed dat we dat niet gedaan hadden, want het was mooi weer en de receptie kon in de tuin doorgaan (daar zou je niets van de muziek gehoord hebben). Voor de kinderen hadden we een sjoelbak voorzien en die hebben zich daar goed mee geamuseerd.Als je zelf binding hebt met een muziek- of dansgroepje vind ik een kort optreden van zo'n groep wel leuk op een receptie.
Hallo,wij hadden iemand die viool en cello komen spelen is tijdens het diner. Maar dat kon ook tijdens de receptie. Zeer mooi en goed meegevallen. De gasten waren daar blijkbaar zeer tevreden over en vonden dit goed.groeten, Annelies.
Ik heb voor ons trouwfeest in mei 2 muzikanten voorzien die zullen spelen op de receptie, ze spelen accordeon en contrabas, de bedoeling is om er een beetje sfeer in te brengen (gedurende ongeveer een uurtje), ze spelen populaire muziek genre rob de nijs en zo. kostprijs : rond de Euro 200-300.
hoiwij zullen misschien met een accordeonist werken die dan liedjes speelt die de gasten aanvragen, die loopt dan ook gewoon rond tussen de gasten zelf en is betaalbaar hoor, hij is van brugge. Kweet niet van waar je bent?grts
Hallo Kim,Welke receptie bedoel je dan eigenlijk?Want ik dank dat een aantal bruidjes hieronder denken dat jij de 'kleine' receptie bedoelt die vlak voorafgaat aan het diner/dansfeest.Maar natuurlijk zijn er nog veel koppels (zoals wij) die ook een namiddagreceptie hebben van 16-18u ofzo, en dan is de DJ hier waarschijnlijk nog niet, of komt hij pas aan tijdens deze receptie.Ik zou aan de zaal vragen om wat achtergrondmuziek op te zetten als je niemand speciaal voorziet als muzikant ofzo...Groetjes,
Bij ons is de dj al aanwezig en die zal voor achtergrondmuziek zorgen...
HeyWij hebben een jazzbandje laten spelen tijdens de receptie. Onze receptie duurde wel 2 uur waardoor het de moeite was om die te laten komen, voor één uur is dat wat moeilijker.Dit kwam op 300 tal euros...Heel veel positieve commentaren over gehad!GroetejsKatrien
Wij hadden onze receptie buiten. Daar was niks voorzien van muziek. De mensen luisteren daar toch niet naar. Ze praten liever met elkaar.Groetjes,Véro
het gaat inderdaad over de namiddagreceptie.
Beste Kim, eerst en vooral gefeliciteerd!Toch een fijne tijd om alles voor te bereiden, ik herinner het me zelf nog alsof het gisteren was... Wij verzorgen rustige sfeervolle live-muziek,(zangeres en pianist)als achtergrond op recepties. Altijd discreet op de achtergrond maar met een personal touch, zodat het énkel en alleen het bruidspaar is die de show steelt, no matter what! Je kan altijd es piepen op de site www. abosongs.be, van harte! Ann