Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal - al te laat?

14-10-2009 9:13:00
Wij zijn een zaal aan het zoeken voor sept / okt volgend jaar. Nu vraag ik me af: zijn we echt zo laat daarmee? Ik begin me al ongerust te maken.Dit weekend beginnen we met rondkijken naar zalen.

daisy

Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 803

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik14-10-2009 9:15:38

wij hebben onze zaal een jaar op voorhand vastgelegd. Dus echt te laat is het nog nie, maar ik weet wel dat er al heel veel zalen geboekt zijn.

Sofie&Hans 24-10-09

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik14-10-2009 9:17:37

september en begin oktober zijn nog populaire trouwmomenten. Wij zijn begin oktober vorig jaar beginnen zoeken naar een zaal. Wij wilden graag op 10 oktober dit jaar trouwen, maar hebben uiteindelijk onze datum verzet naar 24 oktober (nog maar 10 daagjes...). Voor een aantal zalen was er zelfs maar pas terug plaats vanaf eind november of zelfs december.
Als je op een vrijdag trouwt, heb je wel meer kans om nog een zaal te vinden die vrij is.
Veel succes met de zoektocht!
groetjes

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik14-10-2009 9:18:39

Het hangt er vanaf; echte chique feestzalen die elk weekend 2 huwelijken hebben kunnen inderdaad al voor 70% volgeboekt zijn.
Maar er zijn nog zoveel andere kleinere feestzalen waar je nog een ruime keuze zal hebben.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik14-10-2009 9:29:47

Dat hangt inderdaad een beetje van de zaal af denk ik. Wij zijn eind juni beginnen kijken voor een zaal in mei 2010 en velen hadden niet veel keuze meer. De zaal die we uiteindelijk gekozen hebben had nog redelijk vrije weekends in die maand. Mei tot september zijn volgens mij de populairste maanden. Je kiest je datum dan ook best in functie van je zaal.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-10-2009 10:07:43

Beste Daisy,
ik denk ook niet dat het te laat is ; er zijn er wel altijd nog te vinden die vrij zijn maar jullie zullen mss niet zoveel keuze hebben.
Meer en meer mensen beslissen nl. op andermans trouwfeest, dat zij dezelfde zaal willen voor hun eigen trouwfeest. En vaak leggen ze die dan ook meteen vast, dankzij de ervaring van de avond zelf...
Indien ik jullie was, zou ik er dus maar werk van maken, wil je liever niet met de laatste keuze overblijven. Wij hebben onze zaal ook bijna anderhalf jaar vooraf geboekt en toch was er toen ook al één die bezet was ! Zo zie je maar...
Sukses en groetjes

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik14-10-2009 10:08:14

Als je wil trouwen op een zaterdag zal het inderdaad heel nipt zijn. Tenzij er iemand afgehaakt heeft.
Voor een vrijdag heb je natuurlijk altijd meer kans.

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik14-10-2009 10:18:22

denk het niet hoor, maar je zal er wel aan moeten beginnen...
wij zijn 2 weken geleden beginnen zoeken naar een feestzaal en trouwen 17 juli 2010 en hebben in die 2 weken nog zeker 5 zalen kunnen gaan bekijken die vrij waren op onze datum, hebben ondertussen onze feestzaal gevonden en vastgelegd :-) je hebt nog een beetje tijd geen paniek ;-)

grtjs
deborah 17/7/10

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik14-10-2009 10:41:37

Hallo,

wij hebben onze zaal ongeveer een 11 maanden op voorhand vastgelegd. Maar wij zijn in mei getrouwd en dat is nogal een drukke maand. Ik denk dat september en oktober wel wat klammer zijn en je meer keuze zult hebben.
Groeten, Annelies.

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik14-10-2009 12:00:03

Te laat nog net niet. Wij wilden 3 oktober dit jaar trouwen en zijn rond diezelfde periode vorig jaar begonnen met zoeken, maar de zalen waar wij het zagen zitten ons feest te geven zaten allemaal al volzet tot eind oktober. Het is dus 14 november geworden. Wees er dus zeker op tijd bij en niet te lang meer wachten.
Veel succes!

Groetjes
Sofie

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik14-10-2009 13:31:31

voor zaterdagen moet je er wel heel snel bij zijn, wij wouden reserveren bij onze eerste keus, maar krgenen te horen dat alle zaterdagen tot eind juni bezet zijn, de vrijdagen waren er nog veel vrij.
onze 2de keus hetzelfde ledje, het is uiteindelijk wel gelukt bij de "de keus, maar we beklagen het ons zeker niet dat we die genomen hebben, want ik heb hier al veel positieve reacties gehad!
dus toch ni te lang wachten als je echt je datum wilt!!!

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik14-10-2009 14:46:12

Hallo, Wij trouwen in mei 2010 en hebben al heel vroeg (oktober 2008) onze zaal vastgelegd. Meer dan anderhalf jaar op voorhand en toch hadden we in veel zalen geen keuze meer in data, omdat dit ook een populaire communiemaand is. Misschien valt sept - okt ook nog mee qua boekingen. Ik denk dat je nog tijd hebt, maar ik zou nu echt wel iets gaan vastleggen.
veel plezier

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik14-10-2009 14:55:34

Hey Daisy

Geen paniek... Veel mensen doen dat inderdaad een jaar à anderhalf jaar op voorhand. Het hangt natuurlijk van de periode af die je kiest. 7 maanden geleden ben ik ten huwelijk gevraagd geweest en we wouden in het jaar nog trouwen. We zijn dan beginnen kijken en uiteindelijk hebben we eind september of begin oktober gekozen. We hebben dan enkele zalen genoteerd, ernaartoe geweest en de tweede zaal waar we geweest zijn was nog vrij op 3 oktober. En voila, 11 dagen geleden hebben hebben we het feest van ons leven beleefd!

Niet panikeren, je bent echt op tijd!
Je moet gewoon zien dat je niet te kieskeurig te werk gaat... :-)

Groetjse
katrien
michael-katrien.onzebruiloftsite.nl

Mieke

Meld misbruik14-10-2009 15:15:34

Hoi Daisy,
In welke regio zoek je een zaal ? wij zijn ook aan het zoeken en het is moeilijk puf puf puf
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-10-2009 15:44:12

Geen probleem! Wij zijn pas vorig jaar in november naar onze feestzaal gaan kijken en zijn afgelopen zomer (31 juli) getrouwd. Dat was wel een vrijdag.

Groetjes,

Véro

Liesbet
9-10-2009
 Meld misbruik14-10-2009 20:39:56

Daisy,

Wij trouwden afgelopen vrijdag, en hebben half maart onze feestzaal vastgelegd. Er waren toen in september- oktober nog wel wat data, maar wel vooral vrijdagen.
Maar ik zou zeker niet panikeren, je vindt heus nog wel iets!

Veel succes,
Liesbet

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik15-10-2009 8:24:10

Het hangt een beetje van zaal tot zaal af. Wij zijn half september beginnen zoeken voor een zaal, we wouden graag eind augustus-begin september 2010 trouwen. In sommige zalen was de hele zomer nog vrij, en in andere zalen moesten we ons datum al naar oktober (tenzij we op een vrijdag zouden willen trouwen, maar wij verkozen een zaterdag) verschuiven (wat uiteindelijk nog geen probleem geweest zou zijn, alleen wat langer wachten dan hè ^_^)

Uiteindelijk hebben we vorige week vrijdag onze zaal vast gelegd voor 28 augustus.

Je vind huis nog wel iets!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info