TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-10-2009
|
14-10-2009 9:15:38
wij hebben onze zaal een jaar op voorhand vastgelegd. Dus echt te laat is het nog nie, maar ik weet wel dat er al heel veel zalen geboekt zijn.
Sofie&Hans 24-10-09
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
14-10-2009 9:17:37
september en begin oktober zijn nog populaire trouwmomenten. Wij zijn begin oktober vorig jaar beginnen zoeken naar een zaal. Wij wilden graag op 10 oktober dit jaar trouwen, maar hebben uiteindelijk onze datum verzet naar 24 oktober (nog maar 10 daagjes...). Voor een aantal zalen was er zelfs maar pas terug plaats vanaf eind november of zelfs december. Als je op een vrijdag trouwt, heb je wel meer kans om nog een zaal te vinden die vrij is. Veel succes met de zoektocht! groetjes
|
|
Sylvie
16-10-2009
|
14-10-2009 9:18:39
Het hangt er vanaf; echte chique feestzalen die elk weekend 2 huwelijken hebben kunnen inderdaad al voor 70% volgeboekt zijn. Maar er zijn nog zoveel andere kleinere feestzalen waar je nog een ruime keuze zal hebben.
|
|
Ibe
22-5-2010
|
14-10-2009 9:29:47
Dat hangt inderdaad een beetje van de zaal af denk ik. Wij zijn eind juni beginnen kijken voor een zaal in mei 2010 en velen hadden niet veel keuze meer. De zaal die we uiteindelijk gekozen hebben had nog redelijk vrije weekends in die maand. Mei tot september zijn volgens mij de populairste maanden. Je kiest je datum dan ook best in functie van je zaal.
|
|
tami
26-6-2010
|
14-10-2009 10:07:43
Beste Daisy, ik denk ook niet dat het te laat is ; er zijn er wel altijd nog te vinden die vrij zijn maar jullie zullen mss niet zoveel keuze hebben. Meer en meer mensen beslissen nl. op andermans trouwfeest, dat zij dezelfde zaal willen voor hun eigen trouwfeest. En vaak leggen ze die dan ook meteen vast, dankzij de ervaring van de avond zelf... Indien ik jullie was, zou ik er dus maar werk van maken, wil je liever niet met de laatste keuze overblijven. Wij hebben onze zaal ook bijna anderhalf jaar vooraf geboekt en toch was er toen ook al één die bezet was ! Zo zie je maar... Sukses en groetjes
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
14-10-2009 10:08:14
Als je wil trouwen op een zaterdag zal het inderdaad heel nipt zijn. Tenzij er iemand afgehaakt heeft. Voor een vrijdag heb je natuurlijk altijd meer kans.
|
|
Deborah
17-7-2010
|
14-10-2009 10:18:22
denk het niet hoor, maar je zal er wel aan moeten beginnen... wij zijn 2 weken geleden beginnen zoeken naar een feestzaal en trouwen 17 juli 2010 en hebben in die 2 weken nog zeker 5 zalen kunnen gaan bekijken die vrij waren op onze datum, hebben ondertussen onze feestzaal gevonden en vastgelegd :-) je hebt nog een beetje tijd geen paniek ;-)
grtjs deborah 17/7/10
|
|
annelies
9-5-2009
|
14-10-2009 10:41:37
Hallo,
wij hebben onze zaal ongeveer een 11 maanden op voorhand vastgelegd. Maar wij zijn in mei getrouwd en dat is nogal een drukke maand. Ik denk dat september en oktober wel wat klammer zijn en je meer keuze zult hebben. Groeten, Annelies.
|
|
Marc
14-11-2009
|
14-10-2009 12:00:03
Te laat nog net niet. Wij wilden 3 oktober dit jaar trouwen en zijn rond diezelfde periode vorig jaar begonnen met zoeken, maar de zalen waar wij het zagen zitten ons feest te geven zaten allemaal al volzet tot eind oktober. Het is dus 14 november geworden. Wees er dus zeker op tijd bij en niet te lang meer wachten. Veel succes!
Groetjes Sofie
|
|
deborah
28-5-2011
|
14-10-2009 13:31:31
voor zaterdagen moet je er wel heel snel bij zijn, wij wouden reserveren bij onze eerste keus, maar krgenen te horen dat alle zaterdagen tot eind juni bezet zijn, de vrijdagen waren er nog veel vrij. onze 2de keus hetzelfde ledje, het is uiteindelijk wel gelukt bij de "de keus, maar we beklagen het ons zeker niet dat we die genomen hebben, want ik heb hier al veel positieve reacties gehad! dus toch ni te lang wachten als je echt je datum wilt!!!
|
|
Katrien
15-5-2010
|
14-10-2009 14:46:12
Hallo, Wij trouwen in mei 2010 en hebben al heel vroeg (oktober 2008) onze zaal vastgelegd. Meer dan anderhalf jaar op voorhand en toch hadden we in veel zalen geen keuze meer in data, omdat dit ook een populaire communiemaand is. Misschien valt sept - okt ook nog mee qua boekingen. Ik denk dat je nog tijd hebt, maar ik zou nu echt wel iets gaan vastleggen. veel plezier
|
|
Katrien
3-10-2009
|
14-10-2009 14:55:34
Hey Daisy
Geen paniek... Veel mensen doen dat inderdaad een jaar à anderhalf jaar op voorhand. Het hangt natuurlijk van de periode af die je kiest. 7 maanden geleden ben ik ten huwelijk gevraagd geweest en we wouden in het jaar nog trouwen. We zijn dan beginnen kijken en uiteindelijk hebben we eind september of begin oktober gekozen. We hebben dan enkele zalen genoteerd, ernaartoe geweest en de tweede zaal waar we geweest zijn was nog vrij op 3 oktober. En voila, 11 dagen geleden hebben hebben we het feest van ons leven beleefd!
Niet panikeren, je bent echt op tijd! Je moet gewoon zien dat je niet te kieskeurig te werk gaat... :-)
Groetjse katrien michael-katrien.onzebruiloftsite.nl
|
|
Mieke
|
14-10-2009 15:15:34
Hoi Daisy, In welke regio zoek je een zaal ? wij zijn ook aan het zoeken en het is moeilijk puf puf puf Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-10-2009 15:44:12
Geen probleem! Wij zijn pas vorig jaar in november naar onze feestzaal gaan kijken en zijn afgelopen zomer (31 juli) getrouwd. Dat was wel een vrijdag.
Groetjes,
Véro
|
|
Liesbet
9-10-2009
|
14-10-2009 20:39:56
Daisy,
Wij trouwden afgelopen vrijdag, en hebben half maart onze feestzaal vastgelegd. Er waren toen in september- oktober nog wel wat data, maar wel vooral vrijdagen. Maar ik zou zeker niet panikeren, je vindt heus nog wel iets!
Veel succes, Liesbet
|
|
Sarah
28-8-2010
|
15-10-2009 8:24:10
Het hangt een beetje van zaal tot zaal af. Wij zijn half september beginnen zoeken voor een zaal, we wouden graag eind augustus-begin september 2010 trouwen. In sommige zalen was de hele zomer nog vrij, en in andere zalen moesten we ons datum al naar oktober (tenzij we op een vrijdag zouden willen trouwen, maar wij verkozen een zaterdag) verschuiven (wat uiteindelijk nog geen probleem geweest zou zijn, alleen wat langer wachten dan hè ^_^)
Uiteindelijk hebben we vorige week vrijdag onze zaal vast gelegd voor 28 augustus.
Je vind huis nog wel iets!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|