TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
14-10-2009 10:44:40
dag Deborah
tof zeg! passen is zooo leuk! alé het zou toch leuk moeten zijn...
als je je op de één of andere manier niet goed voelt in de bruidswinkel , gewoon opstappen en andere bezoeken, da's mijn raad
kijk eens van welk merk dat kleed is dat je gezien hebt misschien kan je winkels opzoeken die dat verdelen..
groetjes en succes! christel
|
|
stephanie
24-7-2010
|
14-10-2009 10:52:57
Couture Elena: heel vriendelijk, heel mooi ingericht, veel keuze Couture Anny: niet vriendelijk, ik mocht geen kleed passen omdat ik te vroeg was (trouwdatum 24.07.10) maar wel niet zo duur. Daarom ga ik binnenkort toch nog eens een poging wagen, op hoop van zegen! ;-)
|
|
Deborah
17-7-2010
|
14-10-2009 10:56:42
dan wacht ik misschien nog wat beter met couture anny? zal het mij toch wagen en zien wat ze zegt, zal het hier zeker laten weten ;-) bedankt ! en de prijzen bij elena?
|
|
Christel
30-6-2007
|
14-10-2009 13:41:17
amai, en had je een afspraak gemaakt bij couture anny ? en toch mocht je niet passen hoe kan het nu 'te vroeg ' zijn als dat model je nu aanstaat, al bestel je 2 jaar op voorhand, so what..
nee daar zouden ze me dan toch niet meer zien winkels genoeg hoor waar je wél mag passen
groetjes en succes! christel
|
|
Deborah
17-7-2010
|
14-10-2009 13:58:39
hey christel
ja was er ook een beetje van verschoten maar ga toch mijn stoute schoenen aantrekken en naar daar gaan hoor, eens zien hoe het daar zit ;-)
welke winkels heb jij dan allemaal bezocht voor jouw kleed? x
deborah
|
|
Christel
30-6-2007
|
14-10-2009 15:26:43
Hey Deborah
ik ben van Aalst en was gaan zien bij couture Ann hier in de molenstraat ok, ik had geen afspraak, maar ik wou gewoon eens "zien' welke kleedjes ze had, niet passen zelfs "zien ' mocht niet ook al was er niemand in de winkel ik ben daar dan ferm buitengestapt
mijn kleed komt van bij moderna in schepdaal, echt super vriendelijke mensen, en je voelt je echt een prinses als je gaat passen, alle aandacht voor jou :-)
ik ben al meer dan 800 dagen getrouwd en zit hier nog af en toe bloos bloos je kan mijn kleed zien op www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl
groetjes en succes hé
|
|
Edel
7-8-2010
|
15-10-2009 16:11:25
Hey, ik denk dat ik weet welk kleed je wil zeggen. Een halter, breed naar beneden toe en met rode bloemetjes?
xxx
|
|
Deborah
17-7-2010
|
16-10-2009 10:29:57
Ja zoiets, behalve dat breed naar beneden toe, ik wil het niet tè breed, aangezien ik maar 1m60 groot ben :) En liefst iets met een V-hals... Hoe weet je dat?
Grtjs Deborah 17/7/10
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|