Terug naar overzicht
Hey,ik heb het net nog gezegd in een ander topic: ga deze winter eens naar de feestkleding kijken! Als je daarenboven iemand kent die handig is met naald en draad, kan je er nog extra toetsen aan toevoegen, zodat ze perfect bij jullie passen!
Hey Anouk, Ik trouw in juli en ik heb van een vriendin de raad gekregen om eens bij C&A te kijken als de communiecollecties uitkomen. Feestelijke, zomerse kleertjes aan een redelijke prijs. Zij heeft dat ook gedaan.
Bij JBC komt er ook elk jaar een communiecollectie binnen die heel mooi en vrolijk is. En bij Mexx zijn ook altijd mooie dingen te vinden. Verder vind je bij Folieke ook mooie dingen, wel iets eenvoudiger. Ik denk dat tegenwoordig iedere keten wel een kleine communiecollectie uitbrengt zo rond januari. Groetjes
Hallo,Een mooie winkel voor kinderkledij, is doets en doets in gent wel iets duurder maar zeer mooie kledij. hebben dezelfde kleejde in verschillende maten. Wel niet te lang wachten, wij zijn gaan kijken in de comunniekledij eind januari en het was hoog tijd want wij moesten 2 maal hetzelfde hebben in dezelfde maat. Hadden juist nog geluk.Groeten, Annelies.
Beste Annelies, wat bedoel je met iets duurder? Kan je me een prijsklasse geven aub? Groetjes
ik heb de kleedjes voor mijn meisjes bij DOD in brussel gekocht. Het was uit de collectie van Marybelle, super mooi en de prijs was super.
ik heb het kleedje voor mijn dochter besteld in Nederland bij Humpie dumpcheck de website, megetofvoor iedere leeftijd wat en veel verschillende maten en trendsik ben er super tevreden over en vooral GOEDKOOP ;-))Isabel12-12-09