Terug naar overzicht
Dag Wendy,Ja ik heb dit op een andere trouw ooit meegemaakt en dit is echt wel te gek. Ik ben eraan aan't denken om dit ook te nemen. dan heb je wel hele leuke herinneringen. Ikzelf ben van Limburg en dit kost wel 450 euro voor heel de avond.groetjes Kim
De babbelbox is maar 299 euro voor het ganse land.. Da's de goedkoopste die we gevonden hebben :-)De praatpaal zou 375 geweest zijn, min 50euro beurskorting, maar die zijn op reis tijdens onze trouw, dus da's het enige weekend dat die niet beschikbaar was.Het videogastenboek was de duurste, onze provincie (west-vlaanderen) stond er zelfs niet bij op hun tarieflijst.. 'Prijs op aanvraag'..Misschien moet je ook eens kijken op www.dvdbabbelbox.be ?Groetje,Wendy
Vrienden hadden dvdbabbelbox ook gehuurd (eigenaar is van eindhoven) en er was toen een probleem met de box. De helft van de filmpjes ontbraken. Ze hebben wel een korting gekregen achteraf.Ik heb de dvd gezien en vond de beeldkwaliteit niet goed, ook stonden kleine mensen er enkel met hun voorhoofd op.Ook h waren ze niet altijd te verstaan door de muziek van de dj.Ze zijn misschien de goedkoopste maar ik zou zeker andere leveranciers contacteren en vragen voor een voorbeeld.