Terug naar overzicht
hey leuk, wij ook nog 10 dagen!!! Ik heb voor ouders en schoonouders een trouwfoto laten printen, de fotograaf zorgt daarvoor, en voor de bruidsmeisjes een dienblad( gekocht bij Blokker) met daarin allemaal fotos vd vrijgezellenavond, da is zo een dienblad met een glas in.Sofie en Hans 24-10-09
hier ook nog 10 dagen. De ouders en schoonouders krijgen een kopie van onze huwelijkskaars (een glazen vierkante 'bak' met daarboven in keramiek een olielamp en die glazen bak laten we opvullen bij de bloemist) en waarschijnlijk geven we aan onze getuigen (onze broers) een fles wijn. Het bruidsmeisje is nog maar 2.5 en zal een mooie pluchen beer krijgen.veel succes nogVanessa24/10/09
Yasmine, je kan misschien zelf zo'n tasje in elkaar steken? Ik vind zelfgemaakte cadeautjes altijd heel leuk en natuurlijk is dit ook heel persoonlijk.Maar ik kan het me inbeelden dat je daar zo kort voor jullie trouw niet veel tijd voor hebt!Wij hebben onze getuigen een fles schuimwijn cadeau gegeven en we hebben onze ouders de keuze gegeven: ofwel een kader met een grote trouwfoto ofwel een kleinere/beknoptere versie van ons foto-album.