Terug naar overzicht
Hey, We zijn er naar een feest moeten gaan van een goed bevriend koppel! Een zeer romantische locatie vond ik zelf! Zij hadden toe prachtig weer en het binnenkoertje was toen echt nuttig en supermooi voor de foto's. Het eten was toen zeer inorde! Ook het koppel zelf vond het toen een geslaagde avond! Groetjes
Hey,1 van mijn beste vriendinnen haar trouwfeest was daar en het is echt een prachtlokatie. Alles was tot in de puntjes verzorgd en het eten was echt heel lekker. Echt een aanrader!Elke
hey!Ik woon zelf in Zottegem, dicht bij het hof van Nassau. Ik zou zeker die zaal gekozen hebben mochten we wat minder mensen op ons avondfeest hebben. Het is echt een heel mooie zaal en met die binnenkoer, prachtig. Het eten is ook heel lekker, basic maar fijn en mooi gepresenteerd. Wij hebben gekozen voor de zilverreiger omdat we met 200 personen zitten op ons avondfeest.Veel succes!
wij trouwen er in 2010, geen minuut geaarzeld om die zaal vast te leggen!het was trouwens de eerste zaal de we bezocht hebben :) zéér vriendelijke mensenprachtige binnenkoeren het eten zal "af" zijn
Dag Daniel,We zijn er ook gaan kijken en we zijn er zeer vriendelijk onthaald geweest, de lokatie is prachtig. Wij hebben er toch niet voor gekozen na alles eens bekeken en berekend te hebben. Ons feest gaat wel door in de buurt van Zottegem - in Zegelsem (Brakel) op 't Hof Van De Putte. Dit is een vierkantshoeve en onze ouders waren zeer verrast van de lokatie. Zo , nu we onze zaal hebben kunnen we de rest ook gaan plannen. Ik kijk er al naar uit.Hopelijk vind je ook de zaal van je dromen.GroetenI
Ik vind Gregory, de uitbater een toffe man