Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering voor feest in West-Vlaanderen

14-10-2009 15:28:46
Hallo iedereen,

kan iemand ons nog tips geven voor een goeie, betaalbare catering voor een feest in West-Vlaanderen?

Alvast bedankt!

Timothy
6-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1014

Ann

Meld misbruik14-10-2009 20:24:47

Ann

Meld misbruik14-10-2009 20:25:06

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik14-10-2009 21:24:52

Goedkoper dan het keukentje en ook zeeeeer goed van kwaliteit: Ma Kwizien uit Tielt. Zij verzorgden ons huwelijksfeest in september en het was echt super. We hebben heel veel complimentjes gekregen, ook met de formule die we kozen (buffetten)
Veel succes!

sophie
15-8-2009
 Meld misbruik15-10-2009 1:05:14

Hallo Timothy,

Wij zijn augustus getrouwd in het fabriekspand in Roeselare en hadden traiteur Leconte van Oudenaarde. Deze is zeer goed. we hebben van iedereen zeer goede commentaar gekregen. Leconte is zeker betaalbaar en je kan je feest samenstellen naar je eigen budget.

Groetjes
Sophie

Timothy
6-2-2010
 Meld misbruik15-10-2009 9:47:22

We hadden een afspraak met Leconte gisteren maar die moest verzet worden. We zien ze maandag, ik kijk er al naar uit!

Ook contact opgenomen met 't Keukentje.

Bedankt voor de tips en meer tips zijn zeker welkom!!

@Sophie: kan ik je ergens persoonlijk contacteren via mail? tnx

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik15-10-2009 19:19:24

Hey,

wij kozen voor Taverlani uit Hertsberge. we kenden deze cateraar reeds vanop recepties en zijn er echt voor gegaan. Hij kon zich meteen ook vinden in onze wens: een op en top Italiaans feest. En echt niet duur!

Zeker eens contacteren...

Groeten van Sabrina
soixante-neuf dagjes getrouwd, hihi!!

sophie
15-8-2009
 Meld misbruik16-10-2009 22:23:37

Timothy,

Laat eens iets weten wat je van Leconte vond. In welke zaal trouwen jullie en laat ook eens weten welke triateur jullie genomen hebben.

groetjes
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...