Terug naar overzicht
mss al eens gedacht aan witte cowboybootsdie kan je achteraf nog dragen en zijn nie zo duur hoorik heb mijn schoenen heel toevallig gevonden ze zijn supergemakkelijk en heel goedkoop, van de shoediscount...
merci sofie voor de reactie maar cowboyboots is niet echt iets voor mij. onder een trouwkleed toch niet. had eerder aan iets eleganter gedacht zoals pumps maar vind niet echt iets op internet terug.groetjes
hey kaat,ik denk er net hetzelfde als jou over. ik ga men schoenen ook gewoon in een schoenwinkel halen, ik ga er geen zotte kosten voor doen en zeker geen klassieke schoengrtsss
Ik had er gewoon van Rieker, 55 euro ofzo. Een witte zomer schoen met een lage hak (2-3cm). Ik heb ze de rest van de zomer nog veel aangehad!Gewoon rondkijken!groetjes, Carolina
Hallo,mijn trouwenschoenen komen van perfectdress.nlze kosten mij 72.50 en zijn hele mooie.Groetjes Lindsay
je kan altijd je trouwschoenen laten verven. bij van loock in Zandhoven kost dit 20 euro, kleuren: zwart, bruin, donkerblauwsucces!Lizi
hey,ik kan mij ook niet vinden in de traditionele trouwschoenen. Ik heb een maat 42 nodig en een platte schoen (de bruidegom is namelijk even groot als de bruid...). Ik wacht af tot de zomercollecties in de winkel liggen en ga dan kijken voor iets deftigs. Als ik in januari of februari al uitkijk, denk ik dat er nog veel keuze in de winkel zal liggen...Veel succesGroetjesTine