Terug naar overzicht
Hej Sofie, Ghafari :-) neem eens een kijkje op de website www.nathaliaghafari.com als je wilt.Veel succes verder,Groetjes,Nathalia
Ik ben getrouwd op 26/09 en ik (en mijn zus ook) was heel erg tevreden van haar make-up, het heeft de hele dag gehouden en ze is heel erg professioneel, vond het echt een aanrader, echt.
Nathalia,als jij toch hier zit mee te lezen :-)Wat vraag jij dan van prijs voor bruidsmake -up?Nathalie
Hey,had een mailtje naar haar gestuurd ivm de prijzen.Bruidsmakeup + proef @ studio 125 eur(statiestraat 28 te Aarschot)Bruidsmakeup + proef op locatie 175 eurBruidsmakeup +Kapsel + proefmakeup + proefkapsel @ studio 215 eur(statiestraat 28 te Aarschot)Bruidsmakeup + Kapsel + proefmakeup + proefkapsel op locatie 265 eurMake up gasten 45 eurKapsel gasten 45 eurMake up + Kapsel gasten 80 eur0.25c/km onkostenvergoedingGroetjes Nathalie.
@ Marijke , bedankt he! Hoop dat je mooie dag hebt gehad :-) stuur mij de foto's zeker door!!!@ Nathalie, iemand was me al voor met de prijzenGroetjesNathalia
Toch bedankt allemaal!Groeten,Nathalie
Ik heb een vraagje bij volgende formule:Bruidsmakeup +Kapsel + proefmakeup + proefkapsel @ studio 215 eur(statiestraat 28 te Aarschot)Wilt dit zeggen dat dan de bruidsmakeup en kapsel op de locatie is en enkel de proef in de studio?groetjessofie