TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
3-10-2009
|
15-10-2009 8:49:35
Hey Rebekka!
3 oktober ben ik met mijn man getrouwd in Meise en ons feest ging ook door in Hof ten Eenhoorn. Ik begrijp elk ding die je geschreven hebt!! Zalige ligging, lekker afgelegen en landelijk, mega gezellige hoeve-achtige woning en prachtige receptieruimte!
De openhaard is een pluspunt want de gezelligheid was dik in orde MAAR als ik u een tip kan geven :p zet uzelf niet aan de openhaard, ik zweette me te pletter!!!
Het was een fantastisch mooie receptie, de catering was op en top in orde. Het eten was superlekker en het dansfeest kon echt niet stuk. De dansvloer is echt goed hehe! Ons feestje is doorgegaan tot half vijf!
Je mag echt al uitkijken naar de plek hoor! Je zal geen spijt hebben van je keuze!
Vele groetjes Katrien michael-katrien.onzebruiloftsite.nl
ps: moest je dit nog niet hebben: wij hebben onze fotoshoot laten doorgaan in en rond de feestzaal! In de tuin, op de kasseienstraat, in de receptiezaal... Het is PRACHTIG! Heb de foto's wel pas binnen een maand of twee, maar heb al voorsmaakje gezien en dat wordt echt genieten!
Groetjes
|
|
Rebekka
20-3-2010
|
15-10-2009 9:14:48
Bedankt voor je reactie Katrien,
Ik zie er nu nog meer naar uit! En ja ik dans ook heel graag, dus die goede dansvloer komt echt wel goed van pas :)
Nog veel succes
|
|
Daniel
28-8-2010
|
15-10-2009 10:13:35
Wij zijn recent gaan kijken naar de zaal en moet zeggen dat het kader wel héél mooi is, net zoals de vernieuwde receptieruimte. De zaal zelf is dan wel -in onze ogen- een teleurstelling. Desalniettemin toch een zeer hartelijk ontvangst en ik zou de gastvrouw 100% vertrouwen ! Maar voor ons was het niet "dat".
|
|
Katrien
3-10-2009
|
16-10-2009 9:00:08
Hey Daniel
Zolang je de zaal niet in de afgewerkte toestand ziet van de dag zelf van je feest kan je daar niet echt een beeld van maken. Die twee balken aan het plafond kan je volledig versieren door doeken rond te winden en pluimen of bloemen naar beneden te laten hangen... Je kan de zaal inkleden naar je eigen smaak! De tafels doe je ook zoals je zelf verlangt, wij hebben bloemstukjes laten maken en dat gaf echt heel mooi op de tafels maar ik heb nu recentelijk gehoord dat ze bijvoorbeeld ook kleine glazen visbokaaltjes in het midden van de zaal zetten en één visje in :-) Originaliteit 100% vind ik dan persoonlijk.
Maar ja :-) Als je die klik niet hebt, dan moet je er niet voor gaan! VOor mij was het zowiezo DAT en heb geen spijt gehad!
|
|
Rebekka
20-3-2010
|
16-10-2009 11:02:39
Inderdaad, ik vond de zaal zelfs vrij mooi zonder al die versiering. Daarna ben ik eens geweest toen de tafels opgemaakt waren, dan vond ik het al gezellig. Nu ga ik de tafels zelf decoreren, speciale menukaartjes omhuld in kant, naamkaartjes, bloemen (allemaal zelf gedaan). De zaal ziet eruit als op foto op internet, en ik heb het zo leren kennen en ik had direct iets: dit is voor mij. Gewoon stijlvol zonder te veel chichi. Alle mensen zullen zich er goed voelen, helemaal niet marginaal, maar ook niet te stijf, gecombineerd met lekker eten plus een super dansfeest. Meer hoef ik echt niet.
Ik kan echt al niet meer wachten!
|
|
Melissa
19-6-2010
|
13-9-2010 19:43:56
Wij hebben ons trouwfeest ook gelegd bij Hof ten Eenhoorn.
Ik had direct een goed gevoel bij deze zaal alsook met de gastvrouw.
Het enige spijtige is, als ik de gastvrouw belde na het vastleggen van de zaal voor enkele vragen, kreeg ik altijd als antwoord dat ze het druk had, weinig tijd en dit vind ik niet kunnen, klant is klant.
De dag voor de trouw ben ik naar ginder gegaan om de naamkaartjes, menu's en bloemstukken te brengen en tafelverdeling door te geven. Dit was op voorhand telefonisch afsgesproken maar als ik daar toe kwam moest alles rap gaan want ze had het druk en geen tijd, dit vond ik echt niet kunnen! Voor de rest heb ik geen klagen over het eten (walking dinner, ookal was er 1 voorgerecht niet bij zoals afgesproken) het personeel was ook heel vriendelijk. De enigste klacht die ik achteraf van familie en vrienden heb gekregen is dat ze bij de achterste tafel amper langskwamen voor drinken.
|
|
evy
|
21-1-2013 17:00:20
We hebben afgelopen zaterdag de zaal bezocht en hadden ook direct een fijn gevoel bij de zaal en het ganse kader.
We zouden eerst met de dicht familie in de zaal eten en nadien is het receptie, dessertenbuffet en dansfeest voor de andere genodigden die later toekomen. We twijfelen enkel om de zaal "'t Schuu" bij te horen voor het dansfeest. Zaal is super leuk met de houtaccenten en straalt sfeer uit. Enige vraag die ik mij bij de zaal 't Schuu stel is de plek waar je je openingsdans kan houden.
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|