Terug naar overzicht
Een buitenceremonie is echt de max met een lekker weertje.Ik heb het geluid en de videoregistratie verzorgd bij het 2de filmpje.http://www.discovideo.be/page7video.html mvg
Hallo Fien,Vorig jaar zongen wij op een prachtig tuinfeest, in openlucht weliswaar, op 15 augustus, een stralende mooie dag... alles was opgevat zoals een "amerikaanse huwelijksceremonie buiten"... super om te doen, misschien een tip? Veel succes! www. abosongs.be, regio Oost-Vlaanderen grt! Ann
Heel erg bedankt voor de tips!Maar heeft iemand ervaring met de priesters van de 'goede herder'?
Rent a Priest en O de Vie verzorgen eveneens mooie persoonlijke huwelijksvieringen al dan niet in openlucht.Het zijn mensen met veel ervaring.
je moet in de zoekfunctie op deze site een "goede herder" inttiken, er is hier al paar keer een topic met ervaringen geweest
Bedankt!Heb zo al veel toffe reacties kunnen lezen!
Hey,Ja hoor , wij hebben onze viering gedaan met priester Johan van "de geode herder".Ik kan je al zeker zeggen dat het héééél fijn was, heel intiem en ook soms grappig maar het was zeker de moeite waard. Mochten we dit overdoen, het zou zeker weer met "de goede herder" zijn!!Ook nadien hebben we hele fijne reakties gekregen want de mensen weten niet echt wat ze moeten verwachten. Maar dit viel bij iedereen in de smaak! echt waar! Ik kan alleen maar zeggen: "ik zou het zeker doen" Je bepaald wat en hoe samen met de priester ena het eerste gesprek voel je je al op je gemak. Wij wisten direkt: dit is het!Zo dus: nog véél succes en laat zeker weten hoe het verlopen is!Groetjes, Patricia