Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijk huwelijk in openlucht

14-10-2009 22:48:08
Hallo,

Volgend jaar trouwen wij, maar we zouden graag een kerkelijk huwelijk houden buiten de kerk, in openlucht.
Wij hopen op een mooie, persoonlijke viering (die zowel emotioneel is, als een vleugje humor bevat).
Via internet hebben wij 'Een priester voor u' (Gemeenschap van de goede herder) gevonden. Heeft daar iemand ervaring mee?

Bedankt alvast voor de reacties!

Groetjes,

Fien

Fien
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1798

Rik

Meld misbruik15-10-2009 2:49:42

Een buitenceremonie is echt de max met een lekker weertje.
Ik heb het geluid en de videoregistratie verzorgd bij het 2de filmpje.
http://www.discovideo.be/page7video.html

mvg

Ann

Meld misbruik15-10-2009 14:23:18

Hallo Fien,

Vorig jaar zongen wij op een prachtig tuinfeest, in openlucht weliswaar, op 15 augustus, een stralende mooie dag... alles was opgevat zoals een "amerikaanse huwelijksceremonie buiten"... super om te doen, misschien een tip? Veel succes! www. abosongs.be, regio Oost-Vlaanderen grt! Ann

Fien
3-7-2010
 Meld misbruik15-10-2009 17:41:01

Heel erg bedankt voor de tips!
Maar heeft iemand ervaring met de priesters van de 'goede herder'?

lydia

Meld misbruik15-10-2009 18:26:29

Rent a Priest en O de Vie verzorgen eveneens mooie persoonlijke huwelijksvieringen al dan niet in openlucht.
Het zijn mensen met veel ervaring.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-10-2009 19:13:03

je moet in de zoekfunctie op deze site een "goede herder" inttiken, er is hier al paar keer een topic met ervaringen geweest

Fien
3-7-2010
 Meld misbruik15-10-2009 21:04:10

Bedankt!
Heb zo al veel toffe reacties kunnen lezen!

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik17-10-2009 12:02:19

Hey,
Ja hoor , wij hebben onze viering gedaan met priester Johan van "de geode herder".
Ik kan je al zeker zeggen dat het héééél fijn was, heel intiem en ook soms grappig maar het was zeker de moeite waard. Mochten we dit overdoen, het zou zeker weer met "de goede herder" zijn!!
Ook nadien hebben we hele fijne reakties gekregen want de mensen weten niet echt wat ze moeten verwachten. Maar dit viel bij iedereen in de smaak! echt waar! Ik kan alleen maar zeggen: "ik zou het zeker doen" Je bepaald wat en hoe samen met de priester ena het eerste gesprek voel je je al op je gemak. Wij wisten direkt: dit is het!
Zo dus: nog véél succes en laat zeker weten hoe het verlopen is!

Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...