TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
28-8-2010
|
15-10-2009 7:15:28
60€ is zover ik weet een normaal bedrag. Ik denk zelfs dat de meeste hier gemakkelijk al overgaan zelfs. Je kan misschien opteren om enkele gasten (bvb vrienden ofzo) pas vanaf het dessert te laten komen en te laten blijven voor de fuif achteraf?? Dan betaal je voor hen alvast niet de volle pot en heb je toch ook een echt feest gehad...
|
|
Vera
22-8-2009
|
15-10-2009 9:12:27
Hey Daisy, Mijn man en ik wilden een feest met al onze familieleden, collega's en vrienden. Aangezien dat in totaal 160 personen waren, zagen wij het ook niet zitten om €60 of meer per persoon uit te geven. Wij hebben daarom een bbq gegeven met dessertbuffet en daar hebben we echt heel goede reacties op gehad. Het was een iets specialere bbq met ook vis e.d. Het was heel gezellig en ongedwongen: je kon in jeans komen of in costuum, het maakte allemaal niets uit en dat maakte het ook zo fijn! Ik zou het dus iedereen aanraden: een budgetvriendelijk feest met een "menu'ke" dat iedereen lust, in een gewoon zaaltje waar iedereen zich op zijn gemak voelt en waar je geen ganse avond aan tafel moet zitten. Een chique feest is natuurlijk ook erg knap, maar je moet het geld er aan uit willen geven.
|
|
Petra
2-10-2009
|
15-10-2009 11:28:08
wij hebben een zeer budgetvriendelijk feest gehad! wij hebben gegeten met de dichtste familie, en s avonds zijn we begonnen met een soort receptie en daarna nog een dessertenbuffet. Wij hebben hier zeer positieve reacties op gehad!
|
|
daisy
|
15-10-2009 12:09:14
Dag Vera,
hebben jullie dan met een traiteur gewerkt? of welke zaal dan? bedankt
|
|
Katrien
15-5-2010
|
15-10-2009 12:28:33
Hallo,
Bij sommige traiteurs heb je toch al menu's vanaf 40 euro en je kan ook eens bij een brouwer horen voor drank te kopen. De ongeopende flessen kan je meestal terugdoen.
Ook een leuk idee: een zaaltje huren (parochiezaal of zo) en de wokmobiel laten komen. Mijn ouders hebben dit op hun jubileumfeest gedaan. Dan krijg je (veel) aperitiefhapjes, soep (3 soorten), en all you can eat- hoofdgerecht (vier verschillende denk ik). Afwas wordt vuil door hen meegenomen. Voor een kleine meerprijs voorzien ze ook dessert, en is helemaal niet duur! De prijzen staan op hun website (wokmobiel.be). Zij zijn van de kanten van Herentals denk ik, das niet ver hé. Je moet alleen drank zelf voorzien, maar als je een zaaltje huurt, kan dit meestal rechtstreeks bij de verhuurders hoor.
Als je het echt heel goedkoop wil houden zou ik zoveel mogelijk zelf doen. Misschien een tent huren en in je tuin zetten en zelf een bbq voorzien. MAAR denk er ook wel aan dat alle opruim en afwas ook voor jou is, en ik betwijfel dat je daar zin in zal hebben.
Wij zijn ook eens naar een feest geweest waar ze een bbq-er hadden ingehuurd. Ook een tof en volgens mij budgetvriendelijk idee. Weet wel de naam niet meer.
Al bij al: ik denk dat een kraampje (fritkot, wokmobiel, pizza, bbq,...) laten komen de budgetvriendelijkste oplossing is als je zelf niet te veel wil doen. En zeker niet minder leuk dan een traiteur of menu.
Veel succes!
|
|
tami
26-6-2010
|
15-10-2009 14:14:47
Hi Daisy, zoals Katrien hieronder zegt : een barbecue (of reuzepan, hamburger- of frietkot e.d.) zijn goedkope én toffe alternatieven voor een budgetvriendelijk trouwfeest. De gasten hebben dan toch iets warms te eten en waarderen dat. Receptie- of apérohapjes kan je evtl bij een traiteur voorzien. Een aanvullend dessertenbuffet of zelfs gewoon meerdere taarten met diverse smaken van bij een goede banketbakkerij, zal het geheel mooi afronden. Dan een brouwer vinden die jullie van drank kan voorzien en daarna is het nog slechts een kwestie van hèt zaaltje te vinden (voor een feest in je tuin heb je een vergunning nodig voor nachtlawaai en die is vaak tot max. 02:00 h.).
Katrien had het ook over tenten huren maar die zijn helemaal niet zo goedkoop als men zou denken, integendeel ! Je moet er ook iets vanaf weten om ze zelf op te bouwen, je moet ze gaan halen en wegbrengen... Wij vonden het veel te duur voor zoveel werk. Volgende sites kunnen je mss verder helpen : www.tsnackske.be www.frietwagens.be (ook andere dan alleen frietwagens)
Veel sukses gewenst ! Groetjes
|
|
Vera
22-8-2009
|
15-10-2009 21:03:58
Hey Daisy, wij zijn van midden Limburg dus ik vrees dat ik je niet echt verder kan helpen met onze zaal & traiteur.
|
|
heidi
|
16-10-2009 7:39:48
wij zijn nu zelf traiteur www.traiteurdeverleiding.be , wij werken regelmatig voor een budget (zorgen ook voor dranken, kelners, enz...we kunnen steeds iets uitwerken. Er worden veel feesten zo gedaan, je weet waar je aan toe bent en alles word geregeld, geef maar seintje indien intresse. Het verleidingsteam
|
|
Robby
|
16-10-2009 18:49:26
neem eens kontact op met D&M events www.dm-events.be of info@dm-events.be zij zorgen voor alles en werken een voorstel uit op het budget dat jij hen voorstelt zij hebben zelf een traiteurdienst en al
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|