Terug naar overzicht
Hoi,Service en eten zijn heel goed.Deze zaal was ook één van onze favorieten, maar er kan niet echt heel veel volk binnen, en het is nogal aan de dure kant ook.groetjes,Joke
alvast bedankt voor u mening
Hey,mijn zus en mijn nichtje zijn daar allebei getrouwd en het was bij alle twee een zeer mooi feest. Ik ben ook al naar huwelijksfeesten geweest in de Marquette en in de Orangerie den Broel, en toch vind ik dat het Klokhof een unieke charme heeft. Ik ben het niet zeker maar ik denk dat het zelf het minst dure is van de 3. Het eten was zeer lekker, maar dat kan zeker ook van de Marquette en den Broel gezegd worden. Ik weet niet wanneer je trouwt maar bij mijn zus was de receptie buiten in de tuin (met een brassbandje) en de sfeer was gewoon fantastisch!Liselot
Bedankt alvast,we hadden ook gedacht aan de marquette maar de zaal zou te klein zijn voor ons feest dat we willen geven. We zouden trouwen in september omdat deze maand het best past voor ons, als we z'on weer hebben als dit jaar zou dat misschien ook nog lukken met een band. alvast bedankt voor je menig en het idee. Linsey