Terug naar overzicht
hey Jessica, ik heb ook een maatje meer (48) en ik kon dus ook nie zomaar passen, toch hebben ze mij een mooi model uitgezocht en toen ik uiteindelijk kon gaan passen was ik in de wolken, die mensen weten echt wel wat ze voor jouw figuur kunnen doen, en geloof me, ze doen da goed hoor. ik ben heel tevreden met mijn kleed en kan bijna niet wachten om het binnen 8 dagen aan te doen.groetjes Sofie
Dag Jessica,je moet je helemaal niet ongerust maken. Ik heb ook een maatje meer en mijn kleed werd dan ook nog eens op maat gemaakt. Dus de eerste keer dat ik het zag en aanhad was ook bij mijn eerste pasbeurt. En het zag er werkelijk fantastisch uit!Echt waar, je zult stralen! Groeten,Eva10/10/'09
Heb ook binnen twee weken mijn eerste pas.Ben ook al nerveus. STel je voor dat het kleed dat ik voor ogen heb, helemaal niet mooi is. Dat geen enkele jurk mij past.Heb me ook al zitten opjagen. Je bent dus zeker niet alleen.
hey!Bij niemand past zo'n kleed perfect, dus ik denk dat de meeste voor de eerste pas wel met de kriebeltjes zitten, maar zoals zo vaak al gezegd van zodra je het aanhebt komt dat 'wauw'gevoel zeker terug!!!
Een aanrader: ga eens in Nederland piepen. Daar staan ze veel verder in grote maten. Daar vind je pasmodellen tot maat 60. 'XL mode' of 'Desiree bruidsmode'groetjes, Carolina
HeyIk had deze morgen mijn eerste pasbeurt en ik was op van de zenuwen! In ieder geval is het supergoed meegevallen. Geniet ervan, je zult zien je hoeft je nergens druk om te maken! Groetjes Stefanie