Terug naar overzicht
Veel plezier!Geniet volop van de mooiste dag van je leven!
Dikke proficiat en maak er een fantastsiche dag van!! Je zal zien, het is GEWELDIG!En geniet ook van je huwelijksreis. Wij hebben het niet kunnen doen, maar halen dat wel nog in ;)Het koudere weer van morgen zal ingehaald worden in Bali, dus laat dat de sfeer niet verpesten!GroetjesKatrienGetrouwd sinds 3 oktober
proficiat!!! Geniet van je dag!!! Ik moet nog een weekje wachten, bij ons is het de 24ste zover.groetjes Sofie
hey daisy, wij wensen jullie morgen een onvergetelijke daggrts daisy
Hallo Daisy,Alvast proficiat voor morgen!Geniet ervan! Jullie gaan schitteren, maak er een ongelooflijke leuke dag van!!Groetjes,Noortje 17/07/10
dat gevoel komt nog wel!!! geniet van je laatste dag als "vrije" vrouw (haha), probeer wat te slapen en geniet met volle teugen van morgen!!
Hallo,Ik kan maar een ding zeggen: wees niet te zenuwachtig en geniet ervan met volle tuigen. Want de dag is zo vlug voorbij. Het klinkt misschien cliché maar het is zo. Veel succes en we duimen voor mooi weer.Groeten, Annelies 9-05-2009
Hey meid!Ik ben zo jaloers op je :-) Heb al de hele week aan je lopen te denken en dat het morgen je dagje al is :-)Ik kom zeker naar de mis dus ik zal jou en steven wel zien stralen!Geniet er met volle teugen van en nadien ook van je reis!Bedankt om samen met mij de wachttijd tot ons huwelijk te doorlopen :-)Alvast een super dikke proficiat!Vicky
Hey DaisyMorgen bij ons ook de grote dag!We zien het goed zitten, al hebben we vandaag toch nog wat werk gehad met de laatste voorbereidingen... Geniet ervan, van elke seconde, want ze zeggen toch dat de dag zooo snel voorbijgaat! Veel plezier daar in de kempen!groetjesNoemi 17 okt 09