Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksuitnodigingen

16-10-2009 19:10:26
Hallo allemaal,

Ik en mijn vriend trouwen op 27 maart 2010.
Vraag is wanneer wij het best onze uitnodigingen versturen. (het duurt ongeveer week om deze te laten maken).

Lynn

Lynn
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1012

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:06:07

Hallo,

Ik zou deze dan toch begin januari laten makan.Ongeveer een 2 tal maanden op voorhand mag je ze opsturen of gaan overhandigen.

Gwen
14.05.2010.

Griet
27-3-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:57:50

dag Lynn

wij trouwen ook op 27 maart 2010. wij hebben nu al een conceptje in ons hoofd en zijn nog op zoek naar een grafische ontwerpen om het uit te werken en wij gaan de uitnodigingen 3 maand op voorhand versturen, maar dat is vooral omdat ik in de luchtvaart zit en mijn collega's moeten voor half januari onze datum vrij vragen, maar ik denk dat het gebruikelijk is van toch wel 2 maand op voorhand te versturen.

groetjes
griet

Cindy
14-5-2010
 Meld misbruik19-10-2009 20:48:13

Beste Lynn,

Officeel moeten de genodigden 6 weken voor trouwdatum de uitnodigingen ontvangen. Maar omdat wij dit te laat vinden zullen wij onze uitnodigingen 8à9 weken op voorhand aan onze genodigden bezorgen. Om onszelf geen onnodige stress te bezorgen (om de tafelschikking dan nog te plannen) zullen wij dan ook op onze uitnodiging noteren om 4 weken op voorhand hun aanwezig mede te delen... daarom dat wij 6 weken te nipt vinden om de uitnodigingen te bezorgen.

Groetjes
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info