Terug naar overzicht
Hallo,Ik zou deze dan toch begin januari laten makan.Ongeveer een 2 tal maanden op voorhand mag je ze opsturen of gaan overhandigen.Gwen14.05.2010.
dag Lynnwij trouwen ook op 27 maart 2010. wij hebben nu al een conceptje in ons hoofd en zijn nog op zoek naar een grafische ontwerpen om het uit te werken en wij gaan de uitnodigingen 3 maand op voorhand versturen, maar dat is vooral omdat ik in de luchtvaart zit en mijn collega's moeten voor half januari onze datum vrij vragen, maar ik denk dat het gebruikelijk is van toch wel 2 maand op voorhand te versturen. groetjes griet
Beste Lynn,Officeel moeten de genodigden 6 weken voor trouwdatum de uitnodigingen ontvangen. Maar omdat wij dit te laat vinden zullen wij onze uitnodigingen 8à9 weken op voorhand aan onze genodigden bezorgen. Om onszelf geen onnodige stress te bezorgen (om de tafelschikking dan nog te plannen) zullen wij dan ook op onze uitnodiging noteren om 4 weken op voorhand hun aanwezig mede te delen... daarom dat wij 6 weken te nipt vinden om de uitnodigingen te bezorgen.Groetjes Cindy