Terug naar overzicht
wij hebben het eens meegemaakt dat het feest voor de communie van mijn zus is moeten verschuiven omwille van iemand die in het ziekenhuis lag. Wij zijn dan op de dag zelf naar de efteling geweest (het was een eerst communie), en dat was eigenlijk wel heel plezant, ik denk dat het fijn is als je haar voor op haar dag zelf een fijne bezigheid kan geven, want thuiskomen na je vormsel zonder feest is wel heel erg :-( groetjes,Els
Misschien kan ze (in samenspraak met haar ouders) enkele vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen en kan je wat animatie voor hen voorzien, zo "viert" die dag toch ook wat haar feestje...Sofie7/07/2007
Je kan haar misschien een moment gunnen wanneer de taart moet worden aangesneden, laat haar ook een gebak of ijstaart aansnijden en geef haar eventueel dan haar cadeautje.
Sandra,als ik het goed begrijp trouwen jullie op een zaterdag en is de communie op zondag.Ik zou dan ook zorgen dat ze naar haar communie niet rechtstreeks naar huis moet maar naar een pretpark ofzo. Misschien kan je haar tijdens jullie feest dan even in het middelpunt zetten en haar de kaarten voor de dag nadien geven?groetjeskathleen03.12.05