Terug naar overzicht
Hey Kim, ik was ook helemaal weg van garamaj toen ik de website had ontdekt en was er heilig van overtuigd dat ik zo'n jurk zou hebben op mijn trouwdag. De eerste trouwjurk die ik paste, was dan ook van dat merk, maar dat was een mega-anticlimax! Het kleed paste van geen kanten... De verkoopster zei dat ze dit merk vanaf de volgende collectie niet meer wilde verkopen omdat de pasvormen totaal niet geschikt zijn voor de vormen van de doorsnee Belgische vrouw. De prijsklasse ligt vrij hoog; ik geloof dat dat kleed €1800 kostte. Hopelijk heb je met dit merk meer succes dan ik! :-)
Ik heb deze site ook al bezocht en stond mij ook aan sommige kleedjes. Maar had inderdaad al gehoord dat het niet de goedkoopste waren! JA het is een zweeds merk zeker? als je kijkt naar de zweeds modellen > groot en zeer mager....
Hey Kim, heb een kleedje van Garamaj gepast bij Boetiek Lief, zij volgen niet de hele collectie maar hebben wel een paar stuks hangen (het leek mij wel de klassiekere kleedjes...) De prijs zat ook wel rond de 18OOeuro, maar als het je droomkleedje is...