Terug naar overzicht
Blijkbaar een goeie dag om een kleedje te zoeken vandaag, heb ook mijn kleed gevonden :)Super hé :) Nu kan je nog enkele maanden dromen mmm... Geniet ervan! en proficiat met jouw kleed xxxDeborah 17/7/10
Ik heb vandaag ook mijn droomkleed gevonden. Ik twijfelde daarstraks nog tussen twee jurken, een witte en een gekleurde. Bij de gekleurde hadden zowel mijn 'jury' als ikzelf meteen een waw-gevoel. Maar de witte vond ik ook erg mooi. Omdat ik toch bleef twijfelen heb ik nog niet meteen besteld. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe zekerder ik word dat ik voor de gekleurde moet gaan. Die is net iets pittiger, iets meer 'mezelf' dan de witte. Volgende week ga ik nog eens terug en ga ik definitief beslissen.
Het was vandaag inderdaad de dag om droomkleedjes te gaan zoeken en te vinden.Heb de mijne ook gevonden en mijn drietallige juryleden vonden het ook schitterend.Spijtig dat het nog zo lang wachten is om aan te doen. Maar ja we kunnen er al van dromen he.Prociat aan allen die vandaag hun droomkleed gevonden hebben.Tineke 10/07/10
Hallo.Proficiat! Ik ga volgende week zondag gaan passen bij Ellen in Oostburg. En hoe is de service daar?Groetjes Keshia17/07/2010
Hey bruidjes,ook ik heb gisteren mn droomkleed besteld!Ben donderdag gaan passen, optie genomen en gisteren gaan betalen. Na paar nachtjes erover te slapen kreeg ik er steeds een beter gevoel bij.Idd wel heel jammer dat het zo lang duurt eer ik het terugzie. Zou het liefst zo af en toe eens kunnen aantrekken voor de spiegel thuis;-)
Hallo Sofie,Ik trouw een dagje voor jou en kan haast ook niet wachten op de eerste pas.Het is een super gevoel om je droomjurk eindelijk gevonden te hebben....Gwen14.05.2010.
@Keisha: heel goede service, ruime keuze in merken, niks is hen teveel zeker een aanrader!!Ik ben blij dat er zoveel bruidjes hun jurk gevonden hebben, is toch echt een supermoment hé! Je bent precies iemand anders, een prinses of zo!dat het maar vlug 2010 is!!Sofie
Hallo Sofie.Bedankt voor de info. Zie er nu zeker naar uit om te gaan! Hopelijk vind ik vlug men droomkleed.Groetjes Keshia17/07/2010