Terug naar overzicht
Op de baan tussen de Universiteitslaan (Wilrijk) en de Drie Eikenstraat (Edegem), bijna ter hoogte van het UZ, maar aan de overkant van de straat, staat er regelmatig een riksja buiten met een bord erbij dat je die kan huren, bv. voor een huwelijk. Het telefoonnummer kan ik je helaas niet geven, want ik kom er de laatste maanden niet vaak meer. Ik denk dat het geen firma is.Succes met de zoektocht!
Ben ff aan het google-en geslagen...www.gekkefietsen.be Daar staat ook een riksja tussen. Is omg. Ekeren.Je zal dan wel nog een slachtoffer moeten zoeken om te trappen :-)
@ Evy: Dank je wel. Die van gekkefietsen.be hebben we gezien, maar die vinden we niet zo mooi... We willen een echte, waarin we achterin zitten... We willen nl met iedereen naar het stadhuis fietsen, maar zie mij nog niet fietsen in m'n trouwjurk :D @Saskia: ik ga zeker eens kijken dan!
Dag Lieve, Ik wou even informeren hoe je zoektocht naar een riksja is afgelopen? want wij zijn hiernaar ook op zoek, eveneens voor de buurt van antwerpen. Thanks Nele
Hoi Nele,heb er geen meer gevonden, zijn dan overgestapt op een tuktuk :) Ook leuk!
@ Saskia: Hallo Saskia, wij zijn ook opzoek naar een riskja en wonen in Edegem. Weet gij nog waar juist dat di stond want heb deze niet gezien . Is dit aan de kant van de Bloemenwinkel. alvast bedankt