TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
18-10-2009 9:29:15
ik had er ook ooit een afspraak gemaakt voor lingerie, toen ik eraan kwam wisten ze niets van de afspraak en vroegen ze kortaf waarom ik daar mijn kleed niet had gekocht, ik ben er gewoon buiten gestapt, zeer onvriendelijk.
|
|
Rebekka
20-3-2010
|
18-10-2009 14:10:39
Ja het is terrecht een teleurstelling voor u! Ik zou er ook niet gaan als ik dit hier lees. Als je een afspraak maakt, moeten ze maar voldoende tijd voor je nemen, ze worden ervoor betaalt. Het is echt wel stom dat sommige verkoopsters zo onvriendelijk doen: hebben ze dan echt niet door, dat hoe onvriendelijker ze zijn, hoe minder clienteel ze aantrekken, en hoe minder winst ze maken. Ja oke tis misschien beter dat ze zo doen en tenminste niet te fake zijn.
|
|
Deborah
17-7-2010
|
18-10-2009 15:34:52
Groot gelijk ! :)
|
|
bart
12-6-2010
|
18-10-2009 16:08:26
Ik ben gisteren ook geweest, dan wel zonder afspraak. Ik vond het ook teleurstellend! Ik was zowat naar alles aan't kijken, maar nergens kreeg je hulp of extra uitleg. je weet ook geen prijzen, en 't is niet dat je ook veel andere info verkreeg in't algemeen. Ik had er veel meer van verwacht, mij zien ze er in ieder geval niet meer terug.
groetjes, Sarah
|
|
Laura
11-7-2009
|
18-10-2009 18:11:42
Hey,
Ik ben er ook eens tijdens een opendeur geweest en idd, service is er nul. We kwamen daar aan, ze boden ons een foldertje aan en die madam rukte dat al direct uit mijn handen met de zin: de mannen mogen ook iets vasthouden he :s we hebben er enkel onze veel te dure gastenboek gekocht. Dus ja, echt geen winkel om je tijd in te steken. Waar ik wel eventjes op wil reageren: waarom mag zijn kostuum niet evenveel kosten als jouw kleedje? Als jij de kosten in wil gaan met een pracht van een kleed waarom mag hij dat niet met een pracht van een kostuum? Ik zou als man wel een beetje beledigd zijn :s
Groetjes, Laura
|
|
Melissa
8-5-2010
|
18-10-2009 19:11:10
Hey Laura!
Ik bedoelde dat zo niet hoor :) Khad gewoon nooit gedacht dat een kostuum zo "duur" was. Dacht dat het altijd schommelde rond de 600 euro ofzo. Hij mag natuurlijk zo'n kostuum kopen. Het grote verschil tussen mijn kleed en zijn kostuum is gewoon dat mijn mama dat van mij betaald, en hij het zelf moet bekostigen. Maar ik leg natuurlijk wel bij he :)
|
|
Marian
8-5-2010
|
18-10-2009 20:48:44
Café Kostume in Antwerpen is een aanrader! Daar heb je voor die prijs wel een driedelig kostuum met hemd en al erbij en op maat gemaakt. De man kan zelf zijn stof, model, ... kiezen en ze nemen hun tijd. Prijzen vandaf 550 euro!
|
|
Elena
19-6-2010
|
18-10-2009 21:17:01
Hey Melissa,
Ik had gisteren ook een afspraak om half 5 in het Bruidsparadijs, we gingen eens kijken voor een suitekleed voor mijn moeder. Waren een uurtje vroeger gegaan om eens rond te zien, er was echt niets. Het wordt inderdaad helemaal opgehemeld. Alles is daar precies in kamertjes gegooid, niets was mooi geëtalleerd.
Uiteindelijk hebben we pas een verkoopster gezien om 5 uur. Had het aan mij gelegen hadden we al vertrokken om 20 voor 5. Maar ja kon wel begrijpen dat mijn moeder die suite kledij wou bekijken.
Heb nog nooit z'n ouderwetse kledij gezien als daar. De tijd was daar precies blijven stil staan. De kledij hadden ze maar in 1 of 2 maatjes. Mijn moeder heeft een maatje meer, maar het is niet omdat je een maatje meer hebt dat je niet modern gekleed mag zijn. Er hongen precies alleen maar patatenzakken. Mijn moeder heeft niets naar haar zin zien hangen. Dus daar moeten we niet meer zijn.
Mij zien ze daar nooit meer.
Groetjes, Elena
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|