Terug naar overzicht
Best advies vragen in de winkel. Zij zullen je het best kunnen zeggen of het kleed zonder sleep nog mooi gaat zijn of niet.Ik wilde ook absoluut geen sleep. Dit weekend vond ik mijn droomkleed... met sleep. Omdat de sleep in mijn geval het kleed toch ook een beetje 'maakt' adviseerden ze me om de sleep in te korten i.p.v. helemaal weg te doen. En daar kan ik me wel in vinden.
Ik heb mijn sleep ook een heel stuk laten inkorten! Laat het eens omspelden zodat de sleep helemaal weg is, of tot je nog een metertje of iets hebt... Dan pas kan je goed oordelen!groetjesNele
bij pierre yves is da geen probleem ;-) ik kon da ook korter laten zetten bij mijn kleed :-)
Dit is dus geen berichtje van mij hé :p 't is een andere Shari :-)
aha een dubbelgangster op het pad! :)
dag Shari ik heb ook 2 weken geleden mijn droomjurk gevonden en hij heeft ook een lange sleep. ikzelf wou die direct laten inkorten, maar in de winkel zeiden ze dat je dan ook al een beetje het model verandert en ze boden als oplossing aan om haakjes en knopjes in de sleep te maken, die kan je niet zien omdat de sleep een beetje 'poft' en dan kan ik op de dag zelf kiezen tussen 3 lengtes van de sleep, helemaal lang, halve lengte of helemaal opgestoken ( om te kunnen dansen é) en als ze er niet in knippen , kan je er ook achteraf geen spijt van hebben als hij weg is é. ik vond da een ideale oplossing succes ermee groetjes griet
Ik had een jurk van sincerity waar dat de sleep er volledig af gehaald kon worden. Dit was met velvro. Onder de sleep liep de stof wel hetzelfde door. (zelfde kant enzo) Normaal lieten ze er dan een klein sleepje aan maar ik heb gevraagd om de 'onderste' jurk gelijk te maken zodat we onze openingsdans beter konden doen. groetjes, Carolina