Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sleep afhalen?!

18-10-2009 15:26:09
Ik vond een mooi kleed, met sleep, maar die wil ik er absoluut af. Een kleed naar mijn zin zonder sleep vinden blijkt namelijk moeilijker dan gedacht.

Nu ben ik een beetje bang dat het model dan niet meer mooi gaat zijn, vermits het een sleep model is en dat de sleep er eigenlijk al wat in zit van onder je poep.

Zijn er mensen die ook hun sleep er af hebben gehaald en daar eventueel een fotootje van hebben?

Bedankt

Shari
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 403

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik19-10-2009 10:08:58

Best advies vragen in de winkel. Zij zullen je het best kunnen zeggen of het kleed zonder sleep nog mooi gaat zijn of niet.
Ik wilde ook absoluut geen sleep. Dit weekend vond ik mijn droomkleed... met sleep. Omdat de sleep in mijn geval het kleed toch ook een beetje 'maakt' adviseerden ze me om de sleep in te korten i.p.v. helemaal weg te doen. En daar kan ik me wel in vinden.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik19-10-2009 13:07:46

Ik heb mijn sleep ook een heel stuk laten inkorten! Laat het eens omspelden zodat de sleep helemaal weg is, of tot je nog een metertje of iets hebt... Dan pas kan je goed oordelen!
groetjes
Nele

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik20-10-2009 18:19:09

bij pierre yves is da geen probleem ;-) ik kon da ook korter laten zetten bij mijn kleed :-)

Shari
22-5-2010
 Meld misbruik20-10-2009 19:52:21

Dit is dus geen berichtje van mij hé :p
't is een andere Shari :-)

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik20-10-2009 20:45:35

aha een dubbelgangster op het pad! :)

Griet
27-3-2010
 Meld misbruik22-10-2009 11:26:37

dag Shari

ik heb ook 2 weken geleden mijn droomjurk gevonden en hij heeft ook een lange sleep. ikzelf wou die direct laten inkorten, maar in de winkel zeiden ze dat je dan ook al een beetje het model verandert en ze boden als oplossing aan om haakjes en knopjes in de sleep te maken, die kan je niet zien omdat de sleep een beetje 'poft' en dan kan ik op de dag zelf kiezen tussen 3 lengtes van de sleep, helemaal lang, halve lengte of helemaal opgestoken ( om te kunnen dansen é) en als ze er niet in knippen , kan je er ook achteraf geen spijt van hebben als hij weg is é. ik vond da een ideale oplossing

succes ermee
groetjes
griet

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-10-2009 21:36:03

Ik had een jurk van sincerity waar dat de sleep er volledig af gehaald kon worden. Dit was met velvro. Onder de sleep liep de stof wel hetzelfde door. (zelfde kant enzo) Normaal lieten ze er dan een klein sleepje aan maar ik heb gevraagd om de 'onderste' jurk gelijk te maken zodat we onze openingsdans beter konden doen.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...