Terug naar overzicht
hallo Wij trouwen ook op 14/08/10
Hey NeleWij trouwen op 21/05/2010 en gaan afspreken met de fotograaf om een foto, van ons met ons kindjes, te laten vergroten en inkaderen. En we zouden dat dezelfde avond nog hebben. Het is misschien niet iets echt heel speciaal, maar toch mooi.GroetjesSophie
Hoi Nele,ik weet dat toen mijn zus trouwde ze aan beide ouders een spiegel met daarop in melkachtige letter 'bedankt lieve ouders' had afgegeven,...Ze had die via het I-net besteld maar ik weet niet meer waar enzo,..Nu ik vind die 'spiegel' best wel leuk en die staat nu bij ons mama op de livingtafel,...Groetjes,Noortje17/07/10
Al eens gedacht aan een videoboodschap op scherm? Wij doen dit gratis voor onze klanten, indien zij dit wensen.http://www.vimeo.com/6368790 mvgwww.discovideo.be
Wij geven onze ouders een kopie van onze huwelijkskaars (glazen bokaal die kan opgevuld worden met daarop een olielamp). Op onze kaars staat gewoon onze naam met de datum. Bij de kaarsen van onze ouders staat er ook nog Dankjewel bij. Wij laten ze nu opvullen bij de bloemist, maar daarna kunnen ze deze zelf (laten) opvullen naargelang het seizoen. Doordat het een olielamp is, kunnen ze deze ook altijd bijvullen (de kaars zelf brandt niet op).Veel succes!groetjesVanessa24/10/09
Hoi, wij hadden gedacht om als bezinning de tekst van raad eens hoeveel ik van je hou te gebruiken en er dan bij te zetten dat dit een bedanking is voor onze ouders. Na de bezinning geven we dan het boek raad eens hoeveel ik van je hou af.
Wij hadden een gans pakket samengesteld met volgende dingen erin:- grote kader met de bedankingstekst uit de viering erin (later kan dit dan vervangen worden door een foto)- een kaarsje van Bond Zonder Naam met erop: 'Blij dat je er bent'- een doosje chocolaatjes met 'Bedankt' erop- een pen en blocnote met onze namen en onze huwelijksdatum erop- een sleutelhanger met onze foto eropVoor een foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?... Groetjes,Véro
wij hebben beide ouders een spiegel gegeven met een mooie tekst op. Besteld online via unikadoo.beVrijdag besteld en maandag stond de postbode al aan de deur met het pakket. Ze zijn heel erg mooi, en we hebben er hele leuke reacties op gekregen
Hey allemaal, bedankt voor jullie ideetjes dan je ons hebt gegeven.Heel plezant!Groetjes