Terug naar overzicht
Beste Sophie,ik heb er mij ook al suf op gezocht op internet. Maar blijkt niet zo eenvoudig. Daarom koop ik mijn jurk bij Tati (in het Franse Rijsel). Klinkt mss wat ver maar toch heb ik het er voor over ; je kan er (mooie) jurken vinden vanaf 300 € ! Ze verkopen ook schoenen en andere accessoires. Best nog eventjes wachten tot begin november voor de nieuwe collectie. Als je op een zaterdag gaat, tracht vroeg ter plaatse te zijn om niet te lang te wachten om te passen. Groetjes
Wat is je stijl? Ik verkoop mijn jurk van Linea Raffaelli tweedehands. Een mooie jurk uit één stuk, heel comfortabel maar toch met een echt wauw-gevoel. Kleur: offwhite, maat 40 (niet geretoucheerd), valt in A-lijn,... mét stola:dit alles voor 250 euro (nieuwprijs was 1140 euro).De jurk werd professioneel gereinigd.Als je wilt, kan je je email achterlaten, dan stuur ik een foto door.Groetjes!
Goedkope jurken zijn ook te vinden bij Claire de femme in braine l'alleud. Alle jurken staan op hun website met prijs :-)
Hallo Sophie,In Beveren Leie heb je la sposa outlet. Daar kan je bruidsjurken kopen aan sterk verminderde prijzen. Het zijn allemaal nieuwe jurken.GroetjesSophie
@ lienStuur maar een foto door naar mij.groetjes!
@ lienmisschien ook mijn e-mail.saskia_d_007@hotmail.com
@ Lien: bauwenssophie@hotmail.comIk heb wel een 36-38