Terug naar overzicht
Vrienden hebben hun trouwfoto's gemaakt in Gestel (gehuchtje naast Berlaar). Daar heb je een minimini kerkje en ook veel natuur (met kasteeltje) om foto's te maken. Maar in Lier zelf heb je toch ook leuke plekjes? Het begijnhof vind ik wel een leuk idee. Ik weet niet hoe dat cinemaatje int centrum van lier er intussen bijligt (ben er al in jaren niet meer geweest), maar als het daarbinnen mooi is afgewerkt vind ik een cinemazaal wel origineel voor binnenfoto's.Succes
Hoi Kathleen,Wij zijn onze foto's gaan nemen in de binnen -en buitenspeeltuin 'De Kloek' in Bouwel. Het resultaat was zeer leuk en zo hadden we ook ineens op 1 locatie de mogelijkheid om zowel bij slecht weer binnen foto's te nemen.Veel succes en plezier nog bij de voorbereidingen !Groetjes,Jill
vrienden van me hebben hun foto's genomen in de straten van Lier zelf, ik vond dit een heel mooi resultaat! Lier zelf heeft wel veel mooie straten en bruggetjes vind ik...Misschien ook een optie om even te overwegen :)
Hallo,Wij zijn getrouwd op 9 mei en wij hebben onze foto`s genomen in Duffel, aan ruïne Ter Elst. En het zijn prachtige foto`s geworden. Het eerste gedeelte hebben we foto`s met de kindjes genomen en dit aan de speeltuin aan een taverne, en een deel in het park van Duffel. Nadien met z`n tweetjes aan de ruïne. Als je hier wilt foto`s laten nemen, moet je wel effe contact opnemen met de gemeente Duffel. Dan wordt de poort naar de ruïne open gedaan, en kan je op het domein zelf. Een echt prachtige locatie. Cindy