TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
19-10-2009 14:39:46
Wij trouwen komende zaterdag (nog 5 daagjes) in het Vijverhof in Wevelgem. We zijn al een aantal keer daar geweest voor afspraken, menu proeven, ... en we zijn er altijd fantastisch onthaald geweest. Heel vriendelijke, behulpzame mensen, goede bediening, lekker eten en fantastische service. Toen we onze zaal vastlegden twijfelden we ook een beetje, maar nu zijn we er meer dan 100% van overtuigd dat we de juiste keuze hebben gemaakt en dat ons feest zaterdag fantastisch zal zijn. Veel succes Groetjes
|
|
Jolien
5-3-2011
|
19-10-2009 14:50:27
Blij dit te horen Vanessa ! Alvast proficiat voor zaterdag! Nog een vraagje: hoe zit dat in elkaar met de menu te proeven? Onze ouders hadden dit graag eens gedaan, maar voor we de zaal vastlegden. Of is dit niet mogelijk?
Wij zijn inderdaad ook heel goed ontvangen toen we daar gingen kijken. Het was een zaterdagnamiddag, er was juist een trouwreceptie bezig, maar de mevrouw nam voldoende tijd voor ons, heeft alles echt stap voor stap uitgelegd, ... Ik had er wel direct een goed gevoel bij. En hier op het forum lees ik niets dan positieve reacties.
Alle verdere info welkom ! Groetjes
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
19-10-2009 14:59:22
Wij zijn maar pas twee maanden voor onze trouwdatum de menu gaan proeven. We twijfelden tussen twee gerechten. We konden dit gewoon op een zondagnamiddag doen, maar moest op voorhand wel de gerechten doorgeven omdat ze niet op hun gewone kaart stonden. Misschien kan je best eens aan het Vijverhof zelf vragen of je dit eventueel nu al kan doen. Bij ons was het wel allemaal perfect in orde.
Het Vijverhof heeft wel een hele goede naam in de regio en ik denk niet dat je er veel negatieve commentaren van zal horen. groetjes
|
|
Els
15-5-2010
|
19-10-2009 21:29:11
Wij trouwen in de Cortina. We zijn ook naar her vijverhof gaan kijken en zijn daar idd super onthaald.Toch kozen we voor de cortina. we vonden deze zaal nog 1000 keer mooier. mss stom maar ik stoorde mij enorm aan die caravans rond de vijver... Cortina is iets duurder maar voor ons zeker waard
groetjes
|
|
Lindsey
22-8-2008
|
20-10-2009 12:41:42
Hey
Ikzelf werk de weekends in 'den oesterput' in Wevelgem...maar daar trouwen..neen dank u! Wij zijn gaan informeren in het vijverhof (trouw meegemaakt en dik in orde),maar we kregen enkel de zaal langs de waterkant en die beviel ons niet.ten eerste omdat ze te groot is voor het aantal genodigden,ten tweede vink ik ze nogal onpersoonlijk door de vele pilaren die langsbinnen staan.
Wij hebben dus een optie genomen in zaal 'te lande' in tiegem!! een echte aanrader!!Bij boeking krijg je trouwens een cititrip parijs cadeau,de grote zaal word volledig ter beschikking gesteld ookal vieren we in ientieme kring met enkel de mensen die wij er willen bijhebben (we bekostigen alles zelf,ouders financieren niet dus hoeven we met hun kenissen en zo ook geen rekening te houden,enkel de mensen die we er echt bij willen worden uitgenodigd) Het is echt een mooie zaal,rondomrond enorme mooie tuin en zelfs wat diertjes,en supervriendelijke mensen!!
veel suc6!
|
|
vanessa
20-6-2008
|
20-10-2009 17:16:42
hallo wij zijn getrouwd in maelstede in kuurne, de prijs valt daar heel goed mee, en ik vond het een prachtige avond, de service is uitstekend. vijverhof ben ik ook eens geweest, maar vond dat niet zo geslaagd, er was geen toiletpapier, de handdoekrol was op, niet al te vriendelijk personeel, ja das mijn mening he, sommigen hebben dat vast wel goed ervaren
|
|
lise
|
20-10-2009 21:54:39
hallo wij zijn een drie tal weken geleden getrouwt onze dag was perfect wij hebben de cofar genomen in roeselare wij hadden ook een paar zalen gedaan in het vijverhof storen die pilaren als je daar juist zit merk je bijna niks van het feest we hebben ook naar de cortinageweest maar was een beetje boven ons budget
|
|
Marjorie
20-8-2010
|
21-10-2009 19:10:19
Een echte aanrader is ook 'Salons Ten Boogaerde' in Kortemark. Ze hebben een prachtige zaal, orangerie en tuin die je volledig mag gebruiken. Je wordt zeker en vast goed onthaald en alles wordt gedetailleerd uitgelegd. Mijn vriend en ik trouwen daar volgend jaar in Augustus.
|
|
Anke
15-10-2011
|
22-10-2009 7:37:27
Hallo Jolien,
de keuze van de zaal is natuurlijk voor jullie, maar ik kan je wel meedelen dat ik van het Lindenhof in Deerlijk al veel negatieve reacties gehoord heb, onvriendelijk personeel, de zaal die niet verzorgd was, eten niet lekker,.. Dit is natuurlijk maar van horen zeggen he, maar ik wou het je toch even meegeven!
Succes met de zoektocht! Anke
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
22-10-2009 19:04:10
Hallo,
Wij trouwen in het Lindenhof. Prijs/kwaliteit is er fantastisch. Spreken uit ondervinding, want al veel feesten daar gehad.
Lekker eten, goede bediening en vooral daarvoor lagere prijs.
Ook een grotere zaal dan in Vijverhof.
Groetjes Lindsay
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|