Nu Online
Momenteel zijn er 709 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur Taverlani Hertsberge

19-10-2009 17:05:31
Hallo iedereen,

iemand ervaring met traiteur Taverlani op hun huwelijksfeest? Ze hebben een heel scherpe prijs maar we zijn bang dat dit zich reflecteert in de kwaliteit :\

De meeste caterings zijn echt wel duur en als je dan iemand vindt binnen uw budget denk je meteen dat er iets niet klopt :(

Timothy
6-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2382

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik19-10-2009 19:20:46

Hallo,
Wij huwen 14/11/09 en hebben gekozen voor Taverlani.
We hebben ook reeds een proefsessie achter de rug, heel lekker en verfijnd. Ook van verschillende vrienden hebben we toch positieve commentaar gehoord ...

Qua prijs zaten ze in gelijke lijn met Markey in Moerbrugge. Dus zo goedkoop zijn ze dan toch niet ...

Groetjes,
Mieke

Astrid
22-5-2010
 Meld misbruik19-10-2009 21:01:30

Wij zijn ook naar Taverlani prijs gaan vragen en schrokken ook een beetje van de iets 'grovere' stijl. Enkele jaren geleden hebben we hem eens als traiteur bij ons thuis gehad voor het verlovingsfeest van mijn zus en hij is zeker héél verfijnd in zijn keuken. Bovendien ook al héél wat goede commentaar gehoord! Zeker geen schrik hebben van de kwaliteit! Ondertussen ook al heel goede commentaar gehoord van een ander koppel! Wij hebben uiteindelijk niet voor hem gekozen, maar Taverlani is zeker ook een goede keuze!

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik20-10-2009 11:20:33

Hey,
wij kozen voor Taverlani als cateraar op ons huwelijk afgelopen zomer. En achteraf toegegeven: superkeuze!!
Sympathieke mensen, scherpe prijs en het belangrijkste heerlijk eten!!
Wij kozen voor een op en top Italiaanse dag, van begin tot eind (honeymoon inclusief) en de mensen van Taverlani zijn ons daar uitstekend in gevolgd :o)

Echt een aanrader en niet twijfelen: DOEN!!

Groeten van Sabrina
74 dagen getrouwd!!

lydia

Meld misbruik20-10-2009 13:49:27

Wij kozen voor Taverlani voor het communiefeest van onze dochter en waren zeer tevreden.
Ook kregen we positieve commentaar van de genodigden.
Het zijn ook zeer vriendelijke mensen die alles op een erg professionele wijze in handen nemen.

Timothy
6-2-2010
 Meld misbruik27-11-2009 17:01:36

We hebben na een persoonlijk gesprek uiteindelijk gekozen voor Taverlani!

Maxime
30-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 18:19:39

Wij hebben ook gekozen voor taverlani.
Zijn er nog nieuwe ervaringen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...