Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf ANTWERPEN

19-10-2009 19:52:00
Hallo!

Wij zoeken nog een goeie fotograaf regio Antwerpen.
Liefst iemand waarvan we ook alle foto's in goeie kwaliteit digitaal krijgen.
(of tegen een redelijke prijs)
Kunnen jullie iemand aanraden?

Annelies
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 633

christ

Meld misbruik19-10-2009 21:08:26

Neem zeker es een kijkje op www.huwelijksfotografie.info

Lieven Vandergheynst (www.lievenlens.be ) en Christ Vilez (www.christvilez.be ) verzorgen jouw huwelijksreportage 'van kapster tot einde receptie', alle foto's in HOGE resolutie op dvd, met ook een dvd met slideshow!

Prijs: 700 euro (incl btw)

Twee gemotiveerde ervaren fotografen die discreet uw reportage verzorgen volgens uw wensen!

Greetz,
Christ

esther
25-10-2010
 Meld misbruik20-10-2009 17:04:16

Kijk eens op www.huwelijksstudio.be Wij zijn zeer tevreden over hen en we hebben alle foto's digitaal gekregen in hoge resolutie. We hebben ook een mooi album erbij. Ze werken met verschillende formules zo kan jezelf wat bepalen wat je eraan geeft. Wij vinden het zeker een aanrader.Ze zijn van Lier. Nog veel plezier verder.

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik20-10-2009 17:44:30

Hey,
Wij hebben Jelle Aarts uit Ekeren. Levert de foto's allemaal digitaal af.

ilse
21-3-2009
 Meld misbruik21-10-2009 12:05:00

wij hadden fotografie appleblue en zijn hier zeer tevreden over, alle foto's digitaal en album naar keuze
Het is een jong sympathiek koppel!
groetjes
iLSE

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...