Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen in grijs & zwart???????

20-10-2009 9:55:01
Hoi Bruidjes,

Ik zou graag zelf onze uitnodigingen maken en had een mooie foto van ons beide uitgekozen maar die heeft een zwarte achtergrond. Dus ik heb de foto bewerkt naar sepia en heb voor de achtergrond van het kaartje een lichtgrijs streepje gekozen. Past dat wel voor een huwelijk? Een uitnodiging in zwart/grijs op een glossy wit of beige papier?

Sabine
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 445

heidi

Meld misbruik20-10-2009 10:27:44

ik had ook zelf mijn kaartjes gemaakt, in het donkergrijs met beige, nogal ouderwets uitzicht maar dat was de sfeer van ons hele huwelijk, tradities en romantiek troef die dag.

natacha
11-6-2010
 Meld misbruik20-10-2009 10:27:49

hoi
ja tuurlijk! 2 van onze familie leden hebben dit jaar ook getrouwd en hun uitnodiging was ook zwart! blijkbaar is dit nu heel in!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik20-10-2009 10:32:17

Ik vind dat je helemaal zelf moet kiezen... als jullie dat mooi vinden, dan is dat jullie keuze toch? Jullie zijn degenen die gaan trouwen, en die een kaart sturen, en wat de rest daarvan vindt, is hun probleem :)

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik20-10-2009 10:57:39

Hallo,

Wij hadden ook een zwarte uitnodiging, ik was er ook eerst héél bang voor, maar kreeg véél positieve reactie's!

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-10-2009 18:37:05

Zeker kan dat !!
Als jullie dat mooi vinden moet je dat doen ;)
Onze uitnodiging is in het donkerbruin, bijna zwart, dat is nu de mode denk ik :-)
Een vriendin is vorig jaar getrouwd en het kaartje was volledig zwart-wit met vooraan een foto van hen in zwart-wit dus...

Doen ! :)

Grtjs
Deborah 17/7/10

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik20-10-2009 21:44:30

Hey Sabine,

Wij hebben onze uitnodiging ook zelf gemaakt, en jazeker ook in zwart/wit. Wij hebben een foto van onze 2 dochtertjes genomen met een tekst daarbij (kindjes nodigden zogezegd iedereen uit voor het huwelijk van hun mama en papa). Wij hadden alles in 1 verwerkt zowel aankondiging als uitnodiging.

Heb hier heel positieve reacties op gekregen. Ze vonden het zeker origineel.

Groetjes Jessica
26/11/2009

ps: wij hebben ook zwarte enveloppen gebruikt.

H
28-8-2010
 Meld misbruik22-11-2009 22:08:15

leuk! kunnen we jullie uitnodigingen eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info