Terug naar overzicht
ik had ook zelf mijn kaartjes gemaakt, in het donkergrijs met beige, nogal ouderwets uitzicht maar dat was de sfeer van ons hele huwelijk, tradities en romantiek troef die dag.
hoija tuurlijk! 2 van onze familie leden hebben dit jaar ook getrouwd en hun uitnodiging was ook zwart! blijkbaar is dit nu heel in!
Ik vind dat je helemaal zelf moet kiezen... als jullie dat mooi vinden, dan is dat jullie keuze toch? Jullie zijn degenen die gaan trouwen, en die een kaart sturen, en wat de rest daarvan vindt, is hun probleem :)
Hallo,Wij hadden ook een zwarte uitnodiging, ik was er ook eerst héél bang voor, maar kreeg véél positieve reactie's!Groetjes,Debby8-8-2009
Zeker kan dat !!Als jullie dat mooi vinden moet je dat doen ;)Onze uitnodiging is in het donkerbruin, bijna zwart, dat is nu de mode denk ik :-)Een vriendin is vorig jaar getrouwd en het kaartje was volledig zwart-wit met vooraan een foto van hen in zwart-wit dus...Doen ! :)GrtjsDeborah 17/7/10
Hey Sabine,Wij hebben onze uitnodiging ook zelf gemaakt, en jazeker ook in zwart/wit. Wij hebben een foto van onze 2 dochtertjes genomen met een tekst daarbij (kindjes nodigden zogezegd iedereen uit voor het huwelijk van hun mama en papa). Wij hadden alles in 1 verwerkt zowel aankondiging als uitnodiging.Heb hier heel positieve reacties op gekregen. Ze vonden het zeker origineel.Groetjes Jessica26/11/2009ps: wij hebben ook zwarte enveloppen gebruikt.
leuk! kunnen we jullie uitnodigingen eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes