Nu Online
Momenteel zijn er 721 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie omgeving vilvoorde gzocht

20-10-2009 10:15:25
Hallo,

weet er iemand een leuke fotolocatie in de omgeving van vilvoorde?
alvast bedankt

kenny
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 919

tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-10-2009 11:49:58

Hallo Kenny,

bedoel je binnen- of buitenlocatie ?
Grimbergen heeft een paar heel mooie sites voor foto's ; haast allemaal buiten behalve eentje dat, ook al is het niet echt binnen, toch "overdekt" is, nl. de voormalige paardenstallen van het Prinsenkasteel (adres : Guldendal) waar nu het Museum v. Oude Technieken in ondergebracht is.
In Meise heb je natuurlijk ook de Nationale Plantentuin.

Groetjes

kenny
19-6-2010
 Meld misbruik20-10-2009 12:05:12

we trouwen in juni en hopen op goed weer dus liefst buiten.

nationale plantentuin is idd mss een optie, weet je soms of je dit op voorhand moet aanvragen?

tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-10-2009 13:42:55

Beste Kelly,
op voorhand even vragen is iets wat ik sowieso doe, gewoon uit beleefdheid. Ik denk niet dat het in de Plantentuin een probleem zal zijn maar je weet maar nooit.
Indien je andere plekjes wil voor buiten, heeft Grimbergen nog moois te bieden, zoals bv. de Liermolen in de Vorststraat ; de enige nog in gebruik zijnde watermolen of de ophaalbrug van het Prinsenkasteel in het Prinsenbos.

Groetjes

S
4-9-2009
 Meld misbruik21-10-2009 12:21:19

Wij hebben ook onze fotoreportage in de plantentuin in Meise gedaan.
Je moet op voorhand geen toestemming vragen.
Er mogen voor die dag 7 personen gratis binnen (koppel, fotograaf en eventueel nog 4personen).

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...