Terug naar overzicht
Ik denk dat ik het ook ga hebben... Ben ook volop aan het voorbereiden, maar heb helemaal nog geen gevoel van 'wauw, ik ga trouwen...' Heb het vermoeden dat dat bij de eerste pas gaat zijn, (over 3 weken) en om eerlijk te zijn heb ik er echt schrik voor... :s
Ik ben vorige zondag ook voor de eerste keer gaan passen bij Mia Monta. Ik had mijn getuige mee en die heeft mij ook vanalles doen passen waarbij ik eerst dacht "dat nooit". Ik had toch ook het gevoel van "nu is het voor echt", zo de eerste keer in jezelf in een bruidsjurk zien is toch wel een speciaal gevoel. Het heeft in ieder geval de zin om nog heel veel te gaan passen aangewakkerd! Wat vond jij over het algemeen van de collecties daar? Ik heb niet echt mijn zin gevonden.Groetjes,Elke10/07/2010
@Lieve: ik ben blij dat ik niet die enige ben die zich zo voelt :-)@ Elke: ben je zondag in de voormiddag geweest? Dan zijn we elkaar misschien tegengekomen. Wij trouwen trouwens ook op 10/07/2010! :-)Ik vond dat alle kleedjes op de kapstok er lelijk uitzagen, je moest echt passen om te zien hoe het er bij jou uitzag. Ik heb ook niet echt mijn zin gevonden en vond de andere collecties beter dan die van mia monta en moet helaas zeggen dat die ook beter zaten en mooier pasten.groetjes
Ik ben zaterdag voor de eerste keer op zoek gegaan naar mijn trouwkleed, samen met mijn mama en in het begin was ik zelfs een beetje schuw om te passen, precies of ik durfde niet :)Eens ik het eerste kleed aan had, en ik bekeek mezelf in de spiegel wist ik niet goed wat er mij overkwam!Ook ik had het gevoel van wauw, dit is echt aan het gebeuren! Het kleed was dan nog eens supermooi ook, dus stond bijna met tranen in mijn ogen :) van geluk weliswaar hé :)Geen zorgen, jouw reactie is zeker niet abnormaal hihiNog veel plezier met de zoektocht!!GrtjsDeborah 17/7/10