Terug naar overzicht
Hoi Jolien,ik heb net hetzelfde probleem meet een collectie van 2008.Als je op site gaat van linx hebben ze nog enkele stukken van hun.Het best wat je kan doen en wat ik ook heb gedaan is gebeld naar de winkel en een pasbeurt gevraagd en ook mijn kleed (anno 2008) laten weghangen en paar dagen erna gaa passen...Normaal gezien moeten ze ze nog kunnen maken.Veel succes en laat iets weten ik weet anders ook nog een andere winkel :)Noortje 17/07/10
@ Noortje: Weet je ook of dit nog in andere winkels mogelijk is ? Ben namelijk van West-Vlaanderen en Linx Hasselt is nogal ver... Ik zou het kleedje graag eens passen/zien maar daarna laat ik het waarschijnlijk maken door een naaister. Alvast bedankt voor de tip,Groetjes
linx Leuven bvbMss bij Pierre-Yves te Aalst?Ofwel wat je ook kan doen is eens bellen naar de buidswinkels waar ze collectie van linea hebben.Voor de rest weet ik het ook niet,maar heel wss ga ik toch voor een kleed van Rembo-styling ongeveer dezelfde stijl als linea.Veel succes Noortje
Bij couture Filline (merelbeke-Bottelare) kan je kleedjes uit de vorige collecties nog bestellen.Je kan het kleedje wel niet meer passen, maar je kan het zeker nog aankopen en laten retoucheren! Duurt misschien wel een tijdje eer het binnen is...Eens bellen naar een winkel en raad vragen?
In de meeste winkels kan je het nog nabestellen, maar dan moet je het ook kopen, zodat ze er zeker van zijn dat ze er nog 'van af' geraken.Groetjes,Véro
HoiIk denk dat je best eens informeert in de winkel Linea Raffaelli in Brugge.xxx
Hallo,Best is bij een winkel informeren het zal wel mogelijk zijn denk ik maar dan moet je het ook zeker nemen.Gwen
hey Jolienja ik trouw nu in juni 2010 en heb ook trouwkleedje van linea raffaeli gekozen. in la sposa in roeselare hebben ze dit en ze hebben ook in beveren-leie ook een winkel, maar dit zijn dan de laatste stuks die daar hangen, ook nieuwe maar die je niet meer kunt bijbestellen. wie weet. bel eens naar la sposa in roeselare?? succes