Terug naar overzicht
Hallo Sindy,Als je met een traiteur werkt gaat het organiseren vanzelf hoor. Dan heb je geen organisator nodig.groetjesSophie
hey sindy,je kan best eens op internet zoeken want daar vind je genoeg traiteurs of slagers die bbq's organiseren. meestal is dat dan gewoon eens afspreken met deze personen om te bespreken wat jij wil en wat zij kunnen bieden en tegen welke prijs. en dan nog gewoon een aantal weken voor het huwelijk het juiste aantal personen doorgeven en dan heb je daar weinig georganiseer voor nodig denk ik.groetjes lesley12/06/2010
een echte aanrader voor een barbecue is: Slager Willems - Maes uit Geel. Zij hebben ongelooflijk lekker vlees, hun barbecue is echt de moeite.Adres: Elsum 149 te Geel. grtjsAnne
Rij eens rond in de buurt en vraag wat info bij de slagers daar, hebben dat ook gedaan en overal mooie prijslijsten meegekregen, waardoor we goed konden vergelijken enzo, en uiteindelijk één van de slagers gekozen...Succes!Groetjes Deborah17/7/10
Hoi, wij trouwen ook in mei en hebben ook bbq.Ik zou toch niet te lang wachten om een traiteur uit te kiezen want ik ben in juli beginnen te zoeken en er waren er al heel veel bezet door de communie's.Ik ben zelf van Beringen en wij hebben een traiteur uit Koersel.XXX Liesbeth
gewoon op onrternet gouden gids en dan in de regio traiteur zoeken
Hallo Sindy,Kijk eens bij groep van eyck, nogal gekend in de kempen en zeker in kasterlee. Ze hebben ook een traiteurafdeling "dinner events".Groetjes Jessica26/11/2009
ooh tof dat zijn er al een heel tal zal er eens gaan kijken opt internet heb ik al aant zoeken geweest maar ni mijn ding daarmee dat ik het hiervraag :-)
Hallo,Als je mij even je emailadres geeft, zal ik je zsm een prijslijst doorsturen en dan kan je ons steeds nog verder contacteren voor meer info.Groetjes,
mijn email is cuypers-sindy@hotmail.com