Terug naar overzicht
Hey, heb maar een paar jurken gepast in Nederland, bepaalde merken waren er goedkoper zoals pronovias, belgische merken zoals rembo waren er dan weer duurder. Heb er niet zoveel gepast daar.Groetjes.
Dag Annelies,Ik ben er pronovias gaan passen. Het ene kleed kostte 1000 euro meer (!!!) en het andere 400 euro meer dan hier in Belgie.Dat was in Breda in de Pronovias shop.Groetjes!
Ik heb in Maastricht een kleed van Rembo styling aangehad dat in België zo'n €300 minder kostte.
Rembo Styling is dan ook een Belgisch merk, hoe het met Pronovias zit, weet ik niet. Marlyse en L.R. zijn er overigens wel goedkoper, kan er geen percentage of prijs op plakken,zal van kleedje tot kleedje afhangen vermoed ik. 2% Betaal je al minder door BTW-verschil. ;)
Ik ben een belgische die in ndl woont en heb mijn kleed in Belgie gekocht. Niet omwille van de prijs maar omwille van de manier waarop er hier kleedjes verkocht worden.Hier, in ndl, kies je een kleed uit de winkel dat in de rekken hangt en als je dat kiest is dat jou kleed. Het gaat dan uit de rek en niemand anders kan dat nog nemen. In Belgie wordt zo een kleed toch 'nabesteld' speciaal voor jou.Voordeel in Ndl is wel dat je minder 'vroeg' op jacht moet gaan. Als het past is het een kwestie van wat retouches en je kan je kleed meenemen. Dus binnen de week kan je je kleed hebben... Aan de andere kant eens er iets uit de rekken is kan je dat ook niet meer kiezen.Dus ik ben maar naar mijn roots teruggegaan en naar de manier zoals ik het in gedachten had, nl de belgische :-)Nog 7 weken en het is zover, kan ik eindelijk mijn droomkleedje aan!