Terug naar overzicht
Cindy,allereerst : onze welgemeende gelukwensen ! Dat jullie huwelijksleven vol prachtige momenten moge zijn en dat het een fantastische reis met z'n tweetjes wordt op het roze wolkje ;-)Jullie zagen er beiden schitterend uit en straalden helemaal ! Een plezier om naar te kijken, jullie foto's ! In welke zaal zijn jullie getrouwd ? Zag er tof uit :)Geniet nog van de wittebroodsweken en van elkaar natuurlijk :DVan harte.Groetjes
Hallo Tami,Merci!wij hebben ons feest gehouden in de Kapelhoeve van Turnhout, echt een hele mooie zaal vonden we zelf! En vooral lekker gegeten, ook niet onbelangrijk natuurlijk ;)Groetjes,Cindy
Hele mooie foto's ! Jullie hebben er duidelijk van genoten :) Nog veel geluk toegewenst als man en vrouw...GrtjsDeborah 17/7/10
Hoi Cindy,Super-mooie foto's.Zo te zien was het een hele mooie zonnige dag! Jullie zagen er STRALEND uit!!Vele groetjes en al het geluk van de hele wereld wens ik jullie van harte!!Groetjes,Noortje 17/07/10
hallo,heb een praktisch vraagje: ik zal hetzelfde trouwkleed dragen. We hadden graag een swing gedanst als openingsdans. In het pashokje kon ik redelijk goed bewegen in de jurk, maar welke danservaringen had jij met dit kleed?
Hallo Emilie,wij hadden een swingin'-foxtrot (niet correct geschreven denk ik :)) als openingsdans. Vooruit gaan is geen enkel probleem, maar de gouden regel voor elk bruidje met een beetje sleep is: nooit achteruitlopen! En dat is het moeilijke eraan :) Ik heb er vooral op gelet dat ik op de tippen van mijn tenen danste, dan had ik er geen problemen mee. Maar tijdens het dansen gedurende de hele avond heb ik 2x een stukje zoom van de voile stukgetrapt :) Je ziet er gelukkig niets van!In ieder geval heb je een supermooi kleed gekozen :) Wanneer is de grote dag?Groetjes,Cindy