Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't is voorbij... 10.10.09

20-10-2009 17:18:59
Onze mooie dag is ondertussen voorbij! Tien maanden lang heb ik dit forum op de voet gevolgd om ideetjes op te doen en de ervaringen van iedereen mee te volgen, waarvoor bedankt! Ondertussen hebben we ook genoten van een weekje op Djerba om te bekomen van alle stress en voorbereidingen...
Onze dag is echt perfect verlopen, ik had er niets anders aan willen veranderen. Het weer viel reuze mee, ik heb absoluut geen kou geleden alhoewel het maar een 15 graden was... ik ws al blij genoeg met het mooie herfstzonnetje! Op zo'n dag besef je pas hoe iedereen met jou meeleeft om er een perfecte dag van te maken, hoe iedereen zijn best doet om er mooi uit te zien en alles vlot mee te laten verlopen, dan voel je je op handen gedragen door vrienden en familie...
Het was vooral wel een lange dag, begonnen om 5.15u en geeindigd om 5.30 u de volgende morgen, maar geen moeheid gevoeld! Je leeft precies op een roze wolk en hebt energie met hopen... Aan alle bruidjes die nog volgen: vooral genieten, elk moment van de dag. Zelf hadden we regelmatig rustmomenten ingelast om bij te komen en dat deed echt deugd.
Voor mensen die graag fotootjes kijken: http://www.facebook.com/album.php?aid=2022703&id=12...
Groetjes,
Cindy
reeds 10 dagen gehuwd!

Cindy
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 994

tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-10-2009 17:33:46

Cindy,
allereerst : onze welgemeende gelukwensen ! Dat jullie huwelijksleven vol prachtige momenten moge zijn en dat het een fantastische reis met z'n tweetjes wordt op het roze wolkje ;-)
Jullie zagen er beiden schitterend uit en straalden helemaal ! Een plezier om naar te kijken, jullie foto's !
In welke zaal zijn jullie getrouwd ? Zag er tof uit :)

Geniet nog van de wittebroodsweken en van elkaar natuurlijk :D
Van harte.
Groetjes

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik20-10-2009 17:58:07

Hallo Tami,
Merci!
wij hebben ons feest gehouden in de Kapelhoeve van Turnhout, echt een hele mooie zaal vonden we zelf! En vooral lekker gegeten, ook niet onbelangrijk natuurlijk ;)
Groetjes,
Cindy

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-10-2009 18:24:05

Hele mooie foto's ! Jullie hebben er duidelijk van genoten :) Nog veel geluk toegewenst als man en vrouw...

Grtjs
Deborah 17/7/10

Noortje
17-7-2010
 Meld misbruik21-10-2009 20:29:32

Hoi Cindy,
Super-mooie foto's.
Zo te zien was het een hele mooie zonnige dag! Jullie zagen er STRALEND uit!!
Vele groetjes en al het geluk van de hele wereld wens ik jullie van harte!!

Groetjes,
Noortje
17/07/10

Emilie
26-9-2009
 Meld misbruik22-10-2009 16:54:13

hallo,

heb een praktisch vraagje: ik zal hetzelfde trouwkleed dragen. We hadden graag een swing gedanst als openingsdans. In het pashokje kon ik redelijk goed bewegen in de jurk, maar welke danservaringen had jij met dit kleed?

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik22-10-2009 18:29:10

Hallo Emilie,
wij hadden een swingin'-foxtrot (niet correct geschreven denk ik :)) als openingsdans. Vooruit gaan is geen enkel probleem, maar de gouden regel voor elk bruidje met een beetje sleep is: nooit achteruitlopen! En dat is het moeilijke eraan :) Ik heb er vooral op gelet dat ik op de tippen van mijn tenen danste, dan had ik er geen problemen mee. Maar tijdens het dansen gedurende de hele avond heb ik 2x een stukje zoom van de voile stukgetrapt :) Je ziet er gelukkig niets van!
In ieder geval heb je een supermooi kleed gekozen :) Wanneer is de grote dag?
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...