Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We hebben een trouwdatum !!!!!

22-10-2005 11:36:04
Ondanks alle miserie met mijn moeder proberen mijn ventje en ik er toch het beste van te maken. Gisteren hebben we onze zaal gevonden. Het is de Scala in Beveren geworden. We waren onmiddellijk verliefd op deze zaal. Zeer goede informatie gekregen en ook nog wat nuttige tips. Omdat onze trouwdatum afhing van de zaal was dit natuurlijk een groot moment. Maar nu kunnen we dus officieel zeggen dat onze trouwdatum vaststaat op 28 juli 2006. Ik ben zo bij dat er ook iets gebeurt in positieve richting.
Ik heb dan gisteren ook maar meteen contact opgenomen met de fotograaf en de dj die we wensen en deze zijn beide op die datum nog vrij. (Allé, het geluk ligt dan toch nog wat aan onze kant...). Deze week gaan we met hen dan ons idee over onze dag en ons feest eens bespreken.
Vandaag gaan we langs de vroegere pastoor van mijn vriend. Die mens is ondertussen al gepensioneerd maar mag wel huwelijksmissen blijven voorgaan. Nu maar hopen dat die mens dat nog steeds ziet zitten (hij heeft ons al een paar jaartjes niet meer gezien).
Ik vind het echt geweldig toch zo even overladen te worden met positieve gevoelens... Soms durf ik zelfs voorzichtig te zeggen: "ik ben blij".

Allé, kga jullie laten en mijn toekomstig ventje een lekker tasje koffie brengen.

Tot devolgende,

Phyllis
28/07/06

Phyllis

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 427

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-10-2005 12:26:41

Dag Phyllis

Ben echt heel blij voor jou!

Groetjes

Vicky

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik22-10-2005 12:36:11

Hey,
Super !!
Nu heb je echt iets waar je naar ken uitkijken.
Tof he zo aan de voorbereidingen beginnen.
Groetjes Cindy
24/06/2006

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik22-10-2005 20:26:32

Hey Phillis,

tof! En vertrouw er nu maar op dat al de rest ook wel goed zal komen ... 28 juli wordt jullie dag!

groetjes
kathleen
03.12.05

eva
28-7-2006
 Meld misbruik23-10-2005 13:36:46

Hoi

Ik trouw op dezelfde dag volgend jaar! Ik vind de voorbereidingen echt leuk! We moeten er echt zoveel mogelijk van genieten want van getrouwde koppels hoor je vaak dat de dag zelf zo vlug voorbij gaat! Dus.. Geniet er van!!
Proficiat!

Groetjes Eva
28/07/2006

Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik23-10-2005 15:10:08

Ik ben ook blij voor jullie. Geniet er nu maar van! Het wordt vast een prachtige dag!
Groetjes,
Katleen

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik25-10-2005 11:27:52

Geniet er maar van. Mijn eerste genietmoment is al voorbij (bruidskleedje kiezen...). En er komen er nog zeker en vast.
GENIET ervan en vergeet het negatieve, je trouwt niet met je mama maar met de man van je leven met wie je verder moet!!!!!

Ann
20/05/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...