Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis september

20-10-2009 20:01:02
hallo medebruidjes, wij trouwen volgend jaar 28 augustus. wij hebben reeds 2 kindjes en ons oudste zal 1 september voor de eerste maal naar school moeten. Daarom dachten we onze huwelijksreis uit te stellen tot half september. Heeft er iemand suggesties om naar toe te gaan deze periode? We zouden ook zonder onze kids gaan, dus willen we toch max een 5tal dagen wegblijven. Wij hebben totaal geen idee waar we naar toe kunnen gaan voor deze korte periode. :-(

vicky
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 870

Piepke
28-8-2010
 Meld misbruik20-10-2009 21:05:56

Een leuke citytrip?

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik20-10-2009 21:37:36

Hey,

Wij trouwen binnen 37 dagen (spannend!!!) en hebben ook 2 kinderen (bijna 6 jaar en 6 maanden). In tegenstelling tot jullie nemen wij onze kids wel mee, en gaan wij voor 3 dagen naar eurodisney en vooraf doen we nog 2 dagen Parijs. Wilde namelijk wel weg gaan, maar niet zonder kids en vind dit wel een goede oplossing.

Ik zou als ik van jou was toch ook wachten tot half september. Ok, trouwen is een zeer belangrijke stap, maar de 1ste schooldag van je kind is voor hem zowaar nog groter. Laat hem die zeker mee maken.

Vele groetjes
Jessica
26/11/2009

Rebekka
20-3-2010
 Meld misbruik20-10-2009 22:10:10

Hallo Vicky,

Wat dacht je van een gastronomisch weekendje, een kuuroord, een paar dagen naar de zee of ergens een romantisch hotelletje bij onze noorderburen of in Bretange (niet te ver), ik zeg maar iets, wij gaan ook niet echt op reis. Gewoon omdat we niet altijd voor dat traditionele zijn. We gaan ons wel extra laten verwennen en hier en daar wel iets meepikken. Volgens mij gaat het super goed meevallen, zonder teveel stress. En extra genieten van bij elkaar te zijn :)
Ik denk dat we na onze trouw toch even moeten bekomen van al die emoties.

daniella
27-8-2010
 Meld misbruik21-10-2009 9:34:06

hey,
wij trouwen een dagje voor jullie, we hebben ook 2 kids dan, 5en 7jaar, we gaan op huwelijksreis in schoolvakantie november omdat de oudste dan reeds schoolplichtig is, we opteren voor een zeer kindvriendelijk hotel in de malediven

tami
26-6-2010
 Meld misbruik21-10-2009 9:39:01

Beste Vicky,
is Tunesië geen optie ? Monastir (of Djerba) ? Vanuit Brussel heb je ong. 1,30 h vlucht tot Monastir, Djerba duurt iets langer. Dus je verliest nauwelijks tijd met vertrek en terugkeer zodat je praktisch 4 volle dagen van je verblijf kan genieten.
De voordeligste prijzen vind je bij Neckermann (Vliegvakanties, formule all in). Evenwel, het is nog goedkoper als je eind oktober of in de Allerheiligenvakantie zou kunnen vertrekken.
Kindjes kunnen dan mss evtl zelfs mee ?
Je hebt ginds nog alle dagen makkelijk 26° in die periode maar het is niet meer snikheet :)
Ik denk dat jullie mèt de kindjes in november zouden weg kunnen voor iets meer dan 2000 €, all in.
Surf anders eens op hun website www.neckermann.be
Kijk wel even op hoeveel tijd het hotel van de luchthaven ligt. Je hebt er die op slechts 5 minuutjes er af liggen.
Dit is maar een ideetje om snel in de zon te zitten zonder al te lang onderweg te zijn :)

Groetjes

Sophie

Meld misbruik21-10-2009 11:37:06

hey,

Mmmm...van Djerba ben ik totaal niet te spreken. Een echt vuil eiland. Overal afval...en de mooiste excursies leiden toch naar Tunesie zelf.
Malta is een land die je kan boeken voor 4 dagen bij een reisbureau. Ze boeken die meestal voor 4 dagen i.p.v. een week omdat het een kleiner eiland is. Schijnt wel mooi te zijn. En zou ideaal zijn als je maar max 5 dagen weg wilt.

Groetjes

Sophie

joke
1-8-2009
 Meld misbruik21-10-2009 11:52:47

hey!

de grote vraag is natuurlijk wat je wil in die vakantie :
- aan een strand bruin worden (dan is djerba prima)
- de cultuur van een land opsnuiven (citytrip barcelona, istanbul)
- luilekkervakantie met alle mogelijke verwennerij (dan schijnt turkije wel goed te zijn)
- uitwaaien aan de belgische kust
- enz enz enz
groetjes!
joke

vicky
28-8-2010
 Meld misbruik21-10-2009 12:00:11

bedankt voor alle reacties. we zouden toch enkele dagen zonder kids weg willen. Een stedentrip lijkt me wel iets. Ik heb juist wat gezocht en er zijn stedentrips van 4 dagen naar new york, londen,... Wij zijn nog nooit in amerika geweest, daarom heeft NY een voorkeur, maar is dit wel de moeite voor zo een korte periode? iemand ervaring?
Strandvakantie zonder cultuur spreekt ons niet echt aan, we willen kunnen vertellen wat er in dat land te zien is als we terug komen. daag

joke
1-8-2009
 Meld misbruik21-10-2009 13:24:46

hey!

Ik heb al een citytrip naar NY gedaan en op vier dagen kan je best wel wat doen hoor (natuurlijk niet alles, das evident). Ik persoonlijk vond dat niet zo'n heel mooie stad. Ik heb het meer voor steden à la istanbul en barcelona, maar velen hebben mij daarvoor al voor zot verklaard ;) maar dat is nu eenmaal smaak hé :)
grtj

Cindy
6-8-2010
 Meld misbruik21-10-2009 13:44:21

Hallo,
wij hebben ook kindjes en wouden dus ook ni te lang wegblijven zo zonder hen en gaan naar Venetie voor 4 daagjes....lekker romantisch.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik21-10-2009 14:13:13

Mij sprak NY me ook niet aan, veel te groot naar mijn goesting. Dan vond ik Seattle veel mooier maar wel superkoud in september!

Groetjes, Laura!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-10-2009 15:45:46

Tunesië zou ik écht niet doen! Wij zijn daar één keer geweest, nooit meer! De stranden zijn enorm vuil, op plaatselijke marktjes wordt je bekeken en aangeklampt... Nee, lijkt me helemaal niks voor een huwelijksreis.

Sicilië is ook héél mooi: aangenaam weertje, zalige zonsondergangen, prachtige cultuur, lekker eten... en niet ver weg!

Groetjes,

Véro

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik21-10-2009 16:15:47

Ik ben enkele jaren geleden in NY geweest in september, en vond dit toch echt een aanrader. Het is een toffe stad en op enkele dagen kan je toch al wat zien! Plus normaal gezien is het er dan nog lekker goed weer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums