TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patty
|
20-10-2009 20:32:39
Hey Deborah,
Ben zaterdag ook voor het eerst gaan passen en het eerste kleedje dat ik aanhad stond mij ook al volledig aan. Zaterdag ga ik terug om het te bestellen. Er voor gaan zou ik zeggen.
Groetjes Patty
|
|
Evie
31-7-2010
|
20-10-2009 20:52:44
Hoi Deborah,
Ik had ongeveer hetzelfde aan de hand. Ik ben toch nog eerst andere kleedjes gaan passen zodat ik zeker wist dat het het juiste was. Ik had schrik om achteraf spijt te hebben. Uiteindelijk heb ik toch het eerste gekozen. Je moet voor jezelf uitmaken of je vreest om naderhand spijt te hebben of je echt zeker bent.
Groetjes, Evie
|
|
Karmen
29-5-2010
|
20-10-2009 21:04:07
Ik had de tip gekregen, als ik 'het' kleed vond toch nog een paar andere te passen, om zeker te zijn! Geloof me, als je jouw kleed vindt, vergeet je dat niet meer! Ik heb sinds ook geen moment meer aan mijn keuze getwijfeld, net omdat ik toen niet te snel geweest ben! ;)
|
|
Carolien
14-5-2011
|
20-10-2009 21:43:37
Ge kunt nog wel eens bladeren op zoek naar andere kleedjes, maar als dat jouw kleed is, dan moet je het echt kopen!
good luck!
|
|
Lieve
4-9-2010
|
21-10-2009 12:37:44
Ik heb zaterdag een jurk of zeven gepast. De allereerste jurk die ik paste was meteen waaaaaw! Nadien kon er gewoon geen enkele jurk meer tippen aan die eerste. Ik ga dus niet meer verder passen. Als je nog twijfelt, kan je misschien nog wat jurken gaan passen. Maar als je echt een waw-gevoel gehad hebt, dan denk ik dat je die jurk gewoon moet bestellen! :o)
|
|
véronique
21-5-2010
|
21-10-2009 13:28:16
Hallo,
Ik ben ook gaan passen en een prachtig kleed aangehad, maar ik durfde ook nog niet direct te beslissen. Ik ga maandag nog naar Maxim's in aarschot om te passen. Zo ben ik echt zeker dat ik de juiste keuze maak.
groetjes
|
|
Sandra
19-12-2010
|
21-10-2009 13:29:21
Hoi ,
Ik heb men bruidsjurk twee maanden geleden reeds gekocht. Bij mij was het bij de eerste jurk die ik paste ook van " Waaaaaauw" .. en toch heb ik er nog enkele gepast . Als bij wonder was het 7de kleedje dat ik paste pas echt " woooooooooow Fantastisch " Het stond me nog beter dan het eerste . Je moet gewoon op je gevoel afgaan .
|
|
Edel
7-8-2010
|
21-10-2009 14:38:25
Hey,
Ik heb ook tijdens mijn eerste zoekmoment mijn kleed gevonden: het was het tweede kleed dat ik aanhad! Ik krijg echt kippevel en ook mijn gevolg was ontroerd. Heb nog een paar andere aangehad maar dat kleed bleef!!! Gewoon je gevoel volgen! Als je je beter voelt om er nog wat andere te passen doen! Al is het maar om volledig geen spijt te hebben!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
21-10-2009 15:28:58
@Veronique, om hoe laat moet jij maandag naar Maxims in Aarschot. Ik ga daar ook maandag passen. Nathalie
|
|
Sofie
|
21-10-2009 19:41:59
Ik ben ook bij mijn eerste gedacht gebleven. de jurk sprong meteen in mijn oog als ik de winkel binnenkwam en na nog zeker 7 jurken gepast te hebben, konn geen één aan de eerste tippen: de stof, de snit, de kleur, ze was me op het lijf geschreven!! ik zou zeker nog wat jurken passen moest ik van jou zijn (voor de zekerheid) maar wss zal je toch bij je eerste keus blijven
succes en geniet ervan! sofie 15_05_10
|
|
claudia
|
21-10-2009 20:35:02
ik ben vandaag voor eerste keer gaan kijken en heb direct mijn kleed gevonden. ik vind het wat zot om nog zoveel kleedjes te gaan bekijken als ik het zeker weet. mijn mama en schoonmama waren ook direct verkocht. moet je zelf weten hé
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|