Terug naar overzicht
Ik moet niets op voorhand betalen, maar misschien dat elke visagiste zo haar werkwijze heeft.
Ik betaal een klein deeltje na de proefsessie. Het merendeel betaal ik op onze trouwdag zelf.
op voorhand alles betalen?! dat vind ik maar een rare regeling. Ik vind het normaal dat ze een voorschot vragen en/of betaling voor proefkapsel en - make-up, maar toch zeker niet het volledige bedrag. groetjesP.S. ken je niemand wiens haar / make-up zij ook heeft gedaan, dat schept mss wat vertrouwen...
Het volledige bedrag nu al betalen, vind ik toch ook niet correct. Er zijn nog geen bewezen diensten, dus waarom zou ze dat geld nu al willen. Als het voor is om zeker te zijn dat het doorgaat, kan je voorstellen om voorschotje te betalen en de rest cash op de dag zelf. Mss dan ook best op papier laten zetten dat je al voorschot betaald hebt.
ik heb ook een afspraak vast gelegd met een visagiste en via haar komt er ook een kapster mee. ik heb dit met haar via mail geregeld. zij vroeg geen voorschot hoor en heeft gezegd dat ik een dikke maand voor het huwelijk eens moet afspreken voor de proef en mss moet ik dan een deel betalen dat weet ik niet. maar zeker nu al geen voorschot of zeker niet het volledige bedrag.opletten met zulke praktijken zou ik zeggen want tenslotte is 200 euro veel geld en zelfs al staat het op papier dan heb je nog niet altijd de garantie dat je het nog gaat terug krijgen indien ze toch niets meer van haar laat horen.
Ik betaal ook enkel een voorschot van 40€, de rest volgt later. Het lijkt me een beetje raar om al direct het volledige bedrag te betalen als ze nog niet eens getoond heeft wat ze waard is...GroetjesSarah
Ik zou het volledige bedrag zeker niet op voorhand betalen. Wij hebben enkel voor de fotograaf, de zaal, het kleed en de dj een voorschot moeten betalen en dat was nooit méér dan 30%.
Ik moet gewoon op de dag zelf betalen, dus een eerste keer na de proef make-up & een tweede keer op mijn trouwdag! Dat lijkt me vrij logisch! Ik zou ook niet graag op voorhand betalen! Je weet toch maar nooit...
Ik denk dat ze zoiets wettelijk zelfs niet mag vragen... misschien moet je je daarover eens informeren?
Hallo NathalieIk ben zelf visagiste en ik laat de bruid betalen na de uitvoering van de proef en dan op de trouwdag zelf.Groetjes,Peggy