Terug naar overzicht
In welke regio zoek je een zaal?
Regio rond heist op den berg.
Je hoeft daarom niet per sé in september te trouwen. Vorig jaar deze tijd was ik nog niet eens verloofd! En ondertussen ben ik bijna 3 maanden getrouwd. We trouwden op 31 juli. Dat was wel een vrijdag. Maar bijna alle vrijdagen waren bij ons nog vrij.Groetjes,Véro
Hallo,Ik zou het misschien ook wel overwegen om op een vrijdag te trouwen als je echt geen andere mogelijkheid ziet dan tijdens het bouwverlof je reis te doen. Mijn vriend zit ook in de bouw, maar kan gelukkig wel gebruik maken van zijn overuren en twee weken van het bouwverlof op een ander tijdstip nemen voor onze huwelijksreis.Met dank aan de goede wil van zijn baas :).Ik weet niet in welke zalen je bent gaan kijken maar de bekendsten zal je al wel ontdekt hebben. Vlasschaard, Lindenhof (baal), Daemshof (hier doen wij ons feest), Hof van riemen, Kasteelhoeve, t festijn, Hof van Nazareth. De volgenden zijn ook in de buurt maar ben ik nog nooit geweest: De Salmhoeve (Rijmenam), De Hezehoef (Olen), Nilania in Nijlen, Feestzaal Rubens in berlaar, Slootjeshoeve in berlaar en Hof ter Venne in langdorp (naar verluidt een aanrader).Veel succes met het zoeken naar een datum en feestzaal!
hey,wij zitten er niets mee in om op een vrijdag te trouwen. Dus dat is het probleem niet. Het zit overal gewoon al stampesvol. Alé toch de zalen die naar ons budget zijn en naar ons zin.Maar onze zoektocht gaat verder. Ik dacht dat het iets makkelijker zou zijn. x